تیم سنگ آهن بافق به مصاف ثامن الحجج سبزوار می رود

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 شهریور 1392

تیم هندبال سنگ آهن بافق در سومین دیدارش عصر جمعه 8 شهریور، با تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار دیدار می کند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی سنگ آهن بافق، در خصوص دیدار آتی تیم هندبال این باشگاه در لیگ برتر کشور به «بافق فردا» گفت: با توجه به برنامه ارسالی مسابقات  از سوی فدراسیون هندبال کشور به این باشگاه، تیم هندبال سنگ آهن بافق در سومین دیدارش عصر جمعه 8 شهریور، با تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار دیدار می کند.

IMG_1000003811

 حمیدتفکری با ابراز امیدواری برای موفقیت مجدد تیم هندبال سنگ آهن بافق و اشاره به دشوار بودن دیدار پیش روی این تیم، ادامه داد: سنگ آهن بافق در چهارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در شهر سبزوار به مصاف این تیم رقیب می رود.

وی در خصوص برنامه های این باشگاه برای هندبال تیم های پایه، عنوان داشت: تمرینات تیم های پایه با مربیگری جابرکوشکی و سعید غیب اللهی در سالن کوثر بافق و امام علی(ع) آهنشهر در حال انجام است و با توجه به کسب مقام نخست نوجوانان این باشگاه در استان، این تیم در نیمه دوم شهریورماه در مسابقات کشوری در همدان شرکت می کند.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق با اشاره به همراهی تنی چند از بازیکنان جوان بومی درکنار تیم لیگ برتری هندبال سنگ آهن بافق، یادآورشد: تعدادی از بازیکنان نوجوانان سنگ آهن نیز در تمرینات تیم لیگ برتری هندبال این باشگاه شرکت می کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page