مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 13 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، مراسم تحلیف اعضای جدید چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بافق با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و اعضای جدید در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

در این مراسم “مهدی خاوری” ضمن تبریک به اعضای ، خلق حماسه سیاسی مردم بافق در خرداد 92 را بی نظیر خواند و گفت: شورا امانتی است در دست شورا و منتخبان نباید فراموش کنند که با رأی مردم بر کرسی شورا تکیه زدند.

فرماندار بافق شورا را فرصت طلایی برای منتخبان ذکر کرد و افزود: مسئولیت اعضای شورا سنگین‌تر شده است.

وی، جلب اعتماد مردم را یکی از مهم‌ترین مواردی عنوان کرد که منتخبان شوراها باید در حفظ این سرمایه عظیم تلاش کنند

خاوری خطاب به اعضای شورا همفکری را از نیازهای اساسی شوراها عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد تعامل و همدلی با مسئولان امورات شهر را به گونه‌ای که شایسته مردم است ساماندهی کنید.

 در ادامه ی مراسم تحلیف، اعضای شوراها در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد کردند و در پایان پس از رای گیری آقایان محمد حسن تشکری به عنوان رئیس شورا ، محمد رنجبر : نائب رئیس و محمد عباسی به عنوان سخنگوی شورای معرفی و به مدت دو سال انتخاب شدند.

IMG_0111 IMG_0124 IMG_0125 IMG_0118


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 9:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ناشناس :
شنيدم اين شوراميخوادشهردارباحقوق 10ميليون توماني وپروازي ازتهران بيارندحالا پول اين هزينه هاراازكجامي خواهندبيارندخدامي دونه

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 11:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام عزیزم بگذار بیایند تا ببینیم چه می شود به امید اینکه انچه قول داده اند باشند برایشان دعا می کنیم .راستی نمی شود صورت اموالشان را بدهند تا ببینیم بعد از چند سال به کجا می رسند؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 11:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شنيديم شهردارياحقوق ده ميليون وبايدبليط هوابيمابراي اقابكيرندكه شنبه بيايدوجهارشنبه برود.مكرتوي بافق قحطي نيروي باسوادهست.شايدم اشخاص خاصي درشهرميخوان بااوردن شهردارغيربومي به اهداف شومشان برسندكه بعيدنيست.اقايان مردم بيدارن وخبرازهمه جيزدارند

غمخوار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 - 11:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ازشوراي شهرشنيده شده شهردارمنطقه ١٢تهران رومياوريم.اماجرادروغ مي كوييد.شهرداري بامدرك ليسانس هنردرسال١٣٨٠ حدوديكسال شهردارشهرزاويه زرندساوه كه باتمام روستاهايش ٨٠٠٠تاجمعيت داشته است.وبقيه خدمتش هم بهترين شغلش روابط عمومي بوده والان هم جانشين شهردارشب منطقه ١٢تهران است.شبهاكه ميدونيدشهرداري جكارميكنه(زباله ها).بابا بجه هاي شورا دمتون كرم.يه كسي درحدواندازه هاي خودتونه..

You cannot copy content of this page