معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق تشکیل جلسه داد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 13 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، معاون فرماندار در نشست معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثار گران بافق که با حضور اعضای این شورا در فرمانداری بافق برگزار شد با بیان اینکه معتمدین معین ، پاسداران منزلت اجتماعی ایثارگران و پرچمدار فرهنگ پایداری هستند بیان داشت: جامعه ایثارگران سرمایه عظیم نظام و انقلاب هستند.

“علی اصغر رنجبر” افزود: امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن راه و روش شهدا ی سفر کرده به عرش و قدردانی از خانوادهای معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان است چرا ما هرچه داریم از شهدا است و شما بعنوان معتمد و جزئی از جامعه ایثارگران بیشتر می توانید مشکلات و خواسته های این قشر عزیز را دریابید و در جهت پی گیری و انعکاس به مسئولان در راستای رفع مشکلات آنان فعالیت نمائید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با اشاره به چشم انداز مطلوب بنیاد از اجرای طرح معتمدین معین گفت: هدف از اجرای این طرح تحقق خانواده بزرگ ایثارگران شامل اعضای خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و کارکنان بنیاد می باشد.

“محمدرضا دهقانزاده” با تشریح وظایف معتمدین معین گفت: ایجاد شبکه های مردمی از گروههای ایثارگری ، مشارکت در برنامه ریزی و اجرای برنامه های مرتبط با ایثارگران،برپایی نشست های مشترک بین گروههای ایثارگری مه منظور تفاهم و همکاری بیشتر ، برسی راههای توانمد سازی افراد و گروههای ایثارگری و حمایت از فعالیتهای پژوهشی و اطلاع رسانی گروههای ایثارگری را مهمترین وظایف معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثار گران خواند.

وی با اشاره به شبکه های اجرایی معتمدین معین خاطر نشان کرد: معتمدین معین بر اساس علاقه ، استعداد، مهارت ، دانش و توانمندی که دارند در شبکه های مختلف اجرایی ساماندهی می شوند.

دهقانزاده به تشریح شبکه های اجرایی معتمدین معین پرداخت و افزود: شبکه همیاران ، شبکه راهیان ، شبکه دانشجویی ، شبکه مشاوران ،شورای مشورتی استاندار و فرمانداران ، تشکل های مردمی و مجلس ایثارگران از جمله شبکه های اجرایی این طرح می باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با تاکید بر اینکه یکی از نقش های معتمدین معین برقراری پل ارتباطی بین بنیاد و جامعه ایثارگری است تصریح کرد: با ارتباط بین بنیاد و دانشجویان شاهد و ایثارگر تعامل هدفمند و فراگیر برقرار شده که می تواند از این روش خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی بهرمند شد.

در پایان محمد رضا دهقانزاده در خصوص ضرورت جذب ایثارگران در طرح معتمدین معین، فعال سازی شبکه های اجرایی ، تقویت ماموریت ها و فعالیت های معتمدین ، ارزیابی و نظارت مستمر بر اجرای طرح ، رعایت اولویت های سال 1392 طرح معتمدین معین و… مطالبی را مطرح کرد.

IMG_0292 IMG_0295 IMG_0298


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page