قاليباف نظر نهايي مجمع نمايندگان تهران/ محسن هاشمي همچنان رد صلاحيت است

دسته: اخبار ایران , سیاسی , عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 16 شهریور 1392
عضو مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: نظر نهايي بيشتر اعضاي مجمع نمايندگان تهران، شهرداري قاليباف است زيرا بر اساس معيارهاي نمايندگان تجربه، توانمندي و مديريت و كارايي لازم را دارد.
IMG11295820

فاطمه آليا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتخاب احمد مسجد جامعي به عنوان رئيس چهارمين شوراي اسلامي شهر تهران گفت: قطعا نمايندگان مجلس به ويژه نمايندگان تهران با اكثريت آراي و نظر اعضاي شوراي در انتخاب ها موافق بوده و احترام مي گذارند.

وي افزود: البته پيش از اين هم برخي رسانه ها از محافل خصوصي و برخي جلسات گمانه زني هايي را مطرح كرده بودند كه مثلا شوراي شهر از طيف اصلاح طلب و شهردار از طيف اصولگرا انتخاب شود.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: تا ماههاي قبل گزينه هاي متعددي براي شهرداري تهران مطرح بود ولي در نهايت به دو نفر منتهي شد و امروز نام محسن هاشمي و محمد باقر قاليباف مطرح است. قطعا وقتي محسن هاشمي در موضوع كانديداتوري اش براي شوراي شهر با رد صلاحيت مجلس روبرو شد ديگر مجمع نمايندگان نظر موافقي براي انتصاب وي در شهرداري تهران ندارند و مجموع نمايندگان تهران حتي در جلسه اي كه با اعضاي شوراي شهر داشتند هم طرح شد كه نظر مجمع نمايندگان هم آقای قاليباف است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page