دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده كل قوا

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 فروردین 1391

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه، همه نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت انگیزه‌های دینی و الهی در كنار ارتقاء آمادگی‌ها توصیه و تأكید كردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای تجربه بسیار مهم و ارزشمند 8 سال دفاع مقدس هستند كه باید این تجربه گرانبها همواره مورد بازنگری و استفاده قرار گیرد.

ایشان تجربه سال‌های دفاع مقدس را در تاریخ كشور كم‌نظیر خواندند و افزودند: در این هشت سال، در واقع همه قدرت‌های دنیا اعم از شرق و غرب و كشورهای وابسته به آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی كرده بودند و پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: كشورهای غربی مدعی حقوق بشر و دمكراسی حتی از دادن سلاح‌های شیمیایی به رژیم بعث عراق دریغ نكردند تا شاید بتوانند نظام اسلامی و مردم ایران را به زانو درآورند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: با وجود همه این تلاش‌ها و حمایت‌ها، قدرت‌ها نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند كه این فصل از تاریخ ایران، تجربه‌ای بسیار ارزشمند و بزرگ است  و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.
ایشان سعادت و پیشرفت ملت‌ها را در گرو صبر و استقامت برای عبور موفقیت‌آمیز از مقاطع تاریخی دانستند و تأكید كردند: ملت ایران با داشتن تجربه‌های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع كنونی نیز با سربلندی عبور خواهد كرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای دشمنان ملت ایران خاطرنشان كردند: كثرت تهدیدها نشان‌دهنده قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران اینگونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی‌زدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنان خود نقش نیروی انسانی را در نیروهای مسلح مهم ارزیابی و بر لزوم قانع نبودن به پیشرفت‌های كنونی و حفظ روحیه دفاع مقدس تأكید كردند.
در ابتدای این دیدار سردار سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، گزارشی از آمادگی‌های دفاعی این نیروها و برنامه‌های سال جدید بیان كرد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page