هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی وحشی بافقی برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 شهریور 1392

1

هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی وحشی بافقی عصر دیروز 18/06/92 در محل دبیرخانه همایش برگزار گردید.در ابتدای جلسه،حسن مفیدی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بعد از توضیح کوتاهی در مورد این همایش و فعالیتهای انجام گرفته رشته سخن را به دست دکتر مهدی ملک ثابت،دبیر علمی همایش داد.

وی نیز توضیح کوتاهی در مورد وحشی بافقی، چگونگی شکل گیری هسته علمی ،نحوه انتخاب مقالات و همچنین معیار و ملاک برای گزینش مقالات ارائه داد.دبیر علمی همایش در ادامه افزود از بین 418 مقاله رسیده به دبیرخانه در نهایت تعداد حدود 40 مقاله برای ارائه در این همایش انتخاب شده است که از استان یزد  7 مقاله در این همایش حضور دارد. سپس طبق دستور جلسه،تعداد میهمانان ویژه اعم از کسانی که مقاله هایشان پذیرفته شده و استادان مدعو،100 نفر اعلام شد و دکتر میرزایی،نماینده شرکت سنگ آهن نیز متعهد شد جهت پذیرایی و اسکان این عزیزان اقدام نماید.

در ادامه هر یک از اعضاء نظرات خود را درباره برنامه ریزی و زمان بندی ارائه مقالات در همایش اعلام کردند و قرار شد ظرف چند روز آینده هرگونه اطلاعات لازم در مورد نحوه پذیرش،ایاب و ذهاب،اسکان و پذیرایی و… در سایت همایش قرار گیرد تا علاقه مندان راحت تر بتوانند برای سفر به همایش اقدام نمایند.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page