باند قاچاق انسان در مهریز منهدم شد

دسته: اخبار ایران , حوادث
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 شهریور 1392
فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از انهدام باند قاچاق انسان خبر داد و گفت: هفت نفر از اعضای اصلی باند که اقدام به حمل و انتقال اتباع بیگانه به مرکز کشور می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان یزد،  منوچهر نصیری اظهار داشت:‌ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با همکاری یگان تکاوری، در اقدامی پلیسی، پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروها، 170 نفر از اتباع بیگانه فاقد کارت تردد و مجوز اقامت که قصد ورود به به مرکز کشور را داشتند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز تصریح کرد: در این راستا هفت نفر از اعضای باند قاچاق اتباع بیگانه دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تحویل داده شدند.

نصیری همچنین در مورد شیوه ورود اتباع به شهرستان مهریز بیان داشت: مهاجران توسط خودروهای سنگین تا نزدیکی‌های ایست و بازرسی وارد شده و پس از آن به صورت پیاده و با استفاده از تاریکی شب اقدام به ادامه مسیر می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز ادامه داد: نظر به اهمیت موضوع و گستردگی فعالیت قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز در شهرستان مهریز، تمامی محل‌های تردد آنان توسط پلیس تحت نظر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اتباع بیگانه دستگیر شده برای طرد از کشور به اردوگاه یزد تحویل شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page