تساوی تیم هندبال سنگ آهن بافق و نیروی زمینی تهران

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
جمعه - 22 شهریور 1392

در پنجمین هفته از رقابت های سوپر لیگ هندبال آقایان کشور تیم هندبال سنگ آهن بافق به دیدار تیم نیروی زمینی تهران رفت.

نیروی زمینی که هر چهار بازی پیشین خود را واگذار کرده بود امید زیادی برای پیروزی مقابل نماینده هندبال بافق نداشت و از سنگ آهن نیز با توجه به نتایج فوق العاده قبلی خود انتظار نمی رفت کار سختی در تهران داشته باشد اما سفید و نارنجی پوشان بافقی موفق به شکست تیم جوان و کم نام و نشان والبته قعر نشین نیروی زمینی تهران نشدند.

این بازی که ساعت 16 دیروز در تالار هندبال تهران برگزار شد 24 بر 24 اتمام یافت و هیچ کدام از تیم ها حریف یگدیگر نشدند .

سنگ آهن که فرصت طلایی داشت تا با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند و خود را به عنوان مدعیان این دوره از مسابقات نشان دهد با قدر ندانستن این فرصت به تساوی رضایت داد.

سنگ آهن بافق اکنون 7 امتیازی است و با هرنتیجه ای که در بازی ها تیم های رقیب بدست بیاید رتبه سوم جدول را از دست نخواهد داد و سومی سنگ آهن تا هفته پنجم تضمینی است.

شاگردان مهدی رهبری مربی خوش اخلاق اصفهانی در بازی بعدی از تیم صنعت مس کرمان میزبانی میکنند که در صورت پیروزی باز هم سنگ آهن بافق برای تیم های پرهزینه سبزواری ،مشهدی ،اصفهانی و اراکی خط و نشان خواهد کشید.

دلیل این تساوی تلخ تر از شکست را شایدمصدومیت بازیکنان و بازی های پی در پی و قرعه سنگین و مشکل تیم سنگ آهن بافق در روز های آغازین فصل باید دانست که رمق بازیکنان این تیم را گرفته است، اما فراموش نکنیم تساوی مقابل نیروی زمینی هرچند زیاد دلچسب و مورد قبول نبود ولی تلنگر خوبی برای هندبالیست های بافقی بود تا از باد غرور پیروزی های شیرین و خارج از انتظار گذشته بیرون بیایند.

خط حمله تیم سنگ آهن با 131 گل زده سومین خط حمله برتر لیگ است و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است اما خط دفاع این تیم با 130 گل خورده از بین یازده تیم نهمین خط دفاع برتر لیگ را تا به حال دارد که عملکرد خط دفاع بر خلاف خط حمله بسیار نا امید کننده است و قطعا تدابیر خاص و برنامه های اصولی برای جلوگیری از رشد روند نزولی دفاع تیم باید اندیشید.

تا اینجا عملکرد مهدی رهبری با بازیکنان جوان و کم سر و صدا مورد رضایت هواداران و ورزشدوستان بافقی بوده است و باید قدر این مربی دلسوز را دانست وی به یقین اولین مربی است که بازیکنان بافقی را لایق عضویت در تیم های لیگ برتری و رده ببالای شهرشان میداند(یوسف تفکری و میلاد خانی هندبالیست های بافقی در بازی مقابل صبای قم به میدان رفتند و یوسف تفکری بافقی موفق شد سه گل برای تیم شهرش به ثمر برساند و همشهریان خود را به وجد بیاورد.)

محمد حسام نصیرزاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page