216 پروژه تحقیقاتی و پژوهشی در شرکت فولاد خوزستان اجرا شد

دسته: اخبار ایران , اقتصادی , صنعت و معدن
بدون دیدگاه
شنبه - 23 شهریور 1392

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد: تاكنون 216 پروژه تحقیقاتی توسط این شركت اجرا شده كه نتایج مثبتی برای صنعت فولاد كشور به همراه داشته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، عبدالمجید شریفی گفت: از مهمترین پروژه های تحقیقاتی شرکت می توان به ساخت کاتالیست های بخش احیاء، ترانس کوره های پاتیلی، دستیابی به دانش فنی تولید بریکت از آهن اسفنجی و ساخت الکتروموتورهای سنگین جرثقیل های فولادسازی اشاره کرد.

وی افزود: برخی از پروژه های اجرا شده در این شرکت ، منجر به بومی سازی و قطع وابستگی به خارج برای تامین قطعات مورد نیازصنعت فولاد شركت  شده و میلیاردها ریال صرفه جویی برای کشور ایجاد کرده است.

شریفی با اشاره به حمایت شرکت از پایان نامه های دانشجویی مرتبط تصریح کرد: در حال حاضر سالانه بین 20 تا 30 میلیارد ریال در این شرکت صرف تحقیقات و پژوهش می شود؛ ضمن اینکه از نظر تامین بودجه ، محدودیتی برای انجام فعالیت های تحقیقاتی در شرکت وجود ندارد.

وی تحقیقات را لازمه توسعه دانست و گفت: واحد تحقیقات و پژوهش شرکت فولاد خوزستان علاوه بر تعامل مطلوب با دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور، موفق به امضای چند تفاهمنامه با این مراکز شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page