بیش از 45 برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 24 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به اهمیت این هفته اشاهر کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری های جوانان این مرز و بوم است که در هشت سال جنگ تحمیلی ، آبرومندانه در مقابل استکبار جهانی ایستادند و از ناموس خود دفاع کردند. این هفته به ما گوشزد می کند که تنها راه نجات و پیروزی ، پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه می باشد.

IMG_4794سرهنگ بمانعلی باقیان افزود : اگر امروزه استکبار جرات هیچ گونه حرکتی علیه کشور نمی کند دلیل آن آزمایشی بود که رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار ، رشادت و معنویت در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب از خود بجا گذاشتند.

فرمانده بسیج بافق با اشاره به نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس گفت: اولین روز از هفته دفاع مقدس به نام اقتدار و صلابت نامگذاری شده که شامل دیدار با امام جمعه ، رژه نیروهای مسلح و افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ باقیان دانش پژوهی و دفاع ملی ، سربازی و پایمردی ، عفاف و پاسداری ، ایثارگران و شهیدان ، رزمندگان و ولایت مداری ، روز درس ها و عبرتها از وقایع جنگ تحمیلی را عناوین روز های دیگر هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا ، عزیمت یادگاران دوران دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه ها ، سرکشی از خانواده معزز شهدا ، گردهمایی اعضای شجره طیبه صالحین ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ، برگزاری دوره های آموزشی عقیدتی ، سیاسی ، معرفتی و … از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در بافق می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
یاس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 شهریور 1392 - 2:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب سرهنگ عزیز یادتون رفته اعلام کنید مراسم یادواره شهدا و شب خاطره پایگاههای حوزه حضرت رسول را اصلاحش کنید

You cannot copy content of this page