رئیس جدید اداره امور مالیاتی بافق معرفی شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 24 شهریور 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، جلسه معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان ، فرماندار و چند تن از مسئولان بافق برگزار شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه طرح جامع مالیاتی و پیاده سازی نظام مالیات بر ارزش افزوده پرداخت و گفت : اجرای دقیق قانون مالیات بر ارزش افزوده بصورت جدی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور در حال انجام است وکارکنان ادارات می بایست نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشند .

“سید رضا نوربخش” گفت: 5/1 درصد از 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده که توسط امور مالیاتی اخذ می شود به حساب شهرداریها واریز شده و هزینه می شود که این رقم در پنج ماه نخست امسال 183 درصد افزایش داشته است .

وی افزود: شهرداریها می بایست با اطلاع از این امر ، چالشها و کمبودهایی که ادارات امور مالیاتی در وصول مالیات با آن مواجه هستند ، با ادارات امور مالیاتی همکاری و مساعدت داشته باشند .

نوربخش با بیان اینکه شهرستان بافق از ظرفیت بالایی در انجام فعالیتهای اقتصادی برخوردار بوده ، گفت : به همین میزان می بایست درآمدهای مالیاتی هم که برای آبادانی منطقه هزینه می شود افزایش داشته باشد تا به اهداف وصولی سازمان امور مالیاتی کشور نیز  دست یابیم .

فرماندار بافق در این مراسم ضمن تقدير از زحمات خوب و تلاش هاي ارزشمند سید کاظم شهیدزاده تقدير نمود و گفت: ايشان در طول دوران خدمتشان در امور مالیاتی از حسن اخلاق برخوردار بودند و با سعه صدر مسائل را دنبال مي نمودند.

“مهدی خاوری” افزود: تعهد و تخصص آقای شهیدزاده زبانزد بود و در عین حالی که قانون را مد نظر داشت ، باعث رضایت مردم نیز شده بود.

در ادامه این جلسه سید کاظم شهیدزاده ضمن تشکر از همکاری صمیمانه امام جمعه ، فرماندار ، مدیران ادارات و کارکنان اداره امور مالیاتی بافق در مدت خدمت رسانی به بیان عملکرد دوساله خود پرداخت و برای رسولی رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت نمود .

در پایان جلسه از زحمات “سید کاظم شهیدزاده” تقدیر و ” غلام عباس رسولی” به عنوان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بافق معرفی شد.

DSC09382 DSC09381 DSC09387


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
آشنا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 شهریور 1392 - 8:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از خدمات بی شائبه آقای شهید زاده قدردانی می نماییم. و از مدیر جدید می خواهیم به جد در راستای خدمت به این مردم اقدام نماید.

You cannot copy content of this page