من با تلویزیون قهر نکرده ام/ هرگز به خاطر مسائل حاشیه ای از هدف مقدس خودم دست نمی کشم

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
شنبه - 30 شهریور 1392

مجری تلویزیون با اشاره به حضور خود در برنامه های تلویزیون گفت: من با تلویزیون قهر نکرده ام و تلویزیون نیز با من قهر نکرده است.

 IMAGE634864916151477708
فرزاد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» در یزد، در خصوص حضور دوباره خود در برنامه های تلویزیون و اجرای برنامه گفت: من هیچ زمانی با تلویزیون قهر نکرده ام و تلویزین نیز با من قهر نکرده است اما انشاا… سعی می کنیم فضایی را فراهم نماییم تا دوباره در محضر مبارک مردم به اجرای برنامه بپردازیم.
این مجری تلویزیون در ادامه با اشاره به زمان حضور مجدد خود در برنامه های تلویزیون تصریح کرد: زمان زود یا دیر بودن برای آن نمی توانم مشخص نمایم اما باید گفت برای این حضور باید شرایط فراهم شود تا حضور مجدد من انجام شود.
وی با اشاره به برگزاری جشن زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: این جشن در یزد با استقبال گسترده مردم رو برو شد که حضور 20 هزار نفری مردم و پخش آن در شبکه استانی نیز نشان از این شور بود.
جمشیدی افزود: من در چهارمین سال پیاپی به منظور اجرا به این شهر آمده ام که هر بار مردم یزد، من را با لطف خود همراه کردند.
این مجری تلویزیون با اشاره به مطالعات خود پیش از اجرا در مراسم جشن زیر سایه خورشید ادامه داد: من برای این برنامه بیش از 20 روز مطالعه داشتم و در خصوص اکثر علما، شهدا و محلات یزد مطالعه نمودم و اجرای خوبی نیز داشتم تا جایی که مردم یزد پس از اجرای مراسم در خصوص یزدی بودن من سوال می کردند.
جمشیدی گفت: من نزدیک به 10 سال در این حوزه ها تدریس دارم و از دوستان همکارم می خواهم تا با مطالعه کار خود را بهتر انجام داده و به مخاطب خود احترام بگذارند.
وی بیان کرد: مردم کشور به خصوص مردم یزد با لطف خود بیش از حد، من را مدیون خود نموده اند و باید در جواب انها که بیان می کردند«چرا در تلویزین نیستی»، بگویم: که من با تلویزیون قهر نکرده ام و هچنان نیز به برنامه های صحنه ای خود ادامه می دهم و این برنامه های تولیدی نیز بعدا در تهران و مراکز استان ها پخش خواهد شد.
این مجری تلویزیون تصریح کرد: من هیچ موقع بدون هماهنگی مسئولین سیما در برنامه ای حضور پیدا نکرده ام و حتی در برنامه یزد نیز با هماهنگی با برخی از مسئولین از جمله رئیس و یا معاون سازمان سیما با مسئولین سیما در استان برنامه داشتم، که این از ویژگی های ما مجریان قدیمی است.
جمشیدی گفت: من به مسائل حاشیه ای کار ندارم و سازمان نیز من را به عنوان مدرس این کار می شناسد که در این راستا نیز گواهینامه آن را دارم. باید بگویم که من با تلویزیون قهر نکرده ام و تلویزیون نیز با من قهر نکرده است.
وی در پایان بیان کرد: موفقیت یک برنامه معنوی را، خدا و اولیا خدا تعیین می نمایند و قلب مردمی که مخاطب این برنامه هستند زیارتگاه و معبد مقدس خداست و من نیز به این قلب ها احترام می گذارم و هیچگاه مسائل حاشیه ای من را از هدف مقدس خودم خسته نمی کند.
گفتنی است فرزاد جمشیدی پس از برگزاری جشن زیر سایه خورشید در یزد به منظور اجرای برنامه به مشهد مقدس سفر کرد و در انجا نیز با استقبال پرشور مردم همراه شد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page