جنگلهای دست كاشت با اشك چشم آبياري و با خون دل نگهداري شده اند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 30 شهریور 1392
امام جمعه بافق: جنگلهاي دست كاشت با اشك چشم آبياري و با خون دل نگهداري شده اند
در سالروز ميلاد با سعادت امام رئوف حضرت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) سرپرست و كاركنان اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق با امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.
در اين ديدار سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق ضمن تبريك ميلاد پر خير و بركت امام رضا (ع ) به بيان گوشه اي از عملكرد و برنامه هاي اين اداره پرداخت.
 دلاوري پور در بخشي از گزارش خود اهميت جنگلهاي دست كاشت گز و تاغ را يادآور شده و از تأثيرات مثبت آن بر روي شهر بافق نكاتي را بيان نمود وبر لزوم حفظ، مراقبت، نگهداري و توسعه جنگلهاي دست كاشت تأكيد كرد.
وي در مورد اهميت بندهاي خاكي و پخش سيلاب اظهار داشت علاوه بر تغذيه سفره هاي آب زير زميني اين بندها در كاهش خسارت در مواقع بروز سيل نقش مهمي ايفا مي كنند.
دلاوري پور در مورد پيشرفت زير ساختهاي پارك وحشي بافقي(بيشه در)  گزارش مختصري ارائه و ضمن تشكر و قدرداني  از همه عزيزان بخصوص حمايت هاي امام جمعه بافق، مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، فرماندار شهرستان بافق و مدير عامل شركت سنگ آهن ايران كه در امر پيشرفت پارك تلاش نموده اند خواستار هماهنگي و همكاري هر بيشتر ديگر مسئولان استاني و ادارات و نهادهاي شهرستان بافق در اين زمينه شد.
در ادامه اين ديدار امام جمعه بافق ضمن تبريك متقابل اين عيد به رييس و كاركنان اين اداره از زحمات و فعاليتهاي آنها كه در حفظ و نگهداري منابع طبيعي شهرستان بافق تلاش مي نمايند تشكر كرد.
حجت الاسلام سليماني اهميت جنگلهاي دست كاشت بافق را يادآور شد و بيان نمود اين جنگلها با اشك چشم آبياري و با خون دل نگهداري شده اند و همه مسئولان بايد در نگهداري و حفاظت از اين جنگلها همت و تلاش خود را در اين خصوص داشته باشند.
 وي افزود: بايد در زمينه منابع طبيعي فرهنگ سازي شود تا به فرمايش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) «فرهنگ منابع طبيعي به معارف عمومي تبديل شود»

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page