محور اصلی رفسنجان – بافق امسال به بهره برداری می رسد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 31 شهریور 1392

 

محور اصلی رفسنجان – بافق امسال به بهره برداری می رسد
مشهد – مدیر فنی و اجرایی شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی گفت: ساخت محور اصلی رفسنجان – بافق مراحل پایانی خود را می گذراند و در نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش روز شنبه سازمان اقتصادی رضوی، مبین رجبی افزود: پروژه احداث راه اصلی رفسنجان (جوادیه) – بافق شامل ۳۳ کیلومتر طول و ۱۱ متر عرض و ۷۰ پل می باشد که در اجرای آن ۳۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده و ۴۵۰ هزار متر مکعب خاکریزی آن نیز به اتمام رسیده است.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث محور رفسنجان – بافق از سال ۱۳۸۷ از سوی این شرکت به عنوان پیمانکار آغاز شد که پس از تامین اعتبار در بخش روکش آسفالت و اجرای آن آماده بهره برداری می شود.
وی احداث راه اصلی زرند – بافق، آماده سازی اراضی ۱۶۴ هکتاری طرق و پروژه مسکونی ۸۰ واحدی جانباز مشهد را از دیگر پروژه‌ هایی عنوان کرد که امسال از سوی شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی با جدیت در حال انجام و پیگیری است.
شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی نخستین شرکت در بین شرکت های عمرانی و ساختمانی آستان قدس رضوی است که دارای گواهینامه پیمانکاری پایه یک در رشته آب و پایه دو در رشته راه و ترابری از سوی معاونت برنامه‌ ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری شده و تاکنون بیش از صدها پروژه در نقاط مختلف کشور اجرا کرده اسیت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page