مقاومت مدیر یزدی احمدی ن‍‍‍‍ژاد در مقابل حکم روحانی!

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
دوشنبه - 1 مهر 1392

مهدی اخوان بهابادی دبیر منصوب احمدی نژاد و مجری فیلترینگ گسترده در سال های اخیر همچنان از تحویل ساختمان مرکز به سرپرست جدید خودداری می کند.

با گذشت یک روز از انتصاب محمود واعظی به عنوان «سرپرست مرکز ملی فضای مجازی و سرپرست دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی»، مهدی اخوان بهابادی دبیر منصوب احمدی نژاد و مجری فیلترینگ گسترده در سال های اخیر همچنان از تحویل ساختمان مرکز به سرپرست جدید خودداری می کند.

به گزارش  سیتنا بر اساس ماده 2 آیین نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی که در تاریخ 4 بهمن ماه 91 به تایید اعضا رسیده است، دبیر شورا که ریاست مرکز را نیز بر عهده خواهد داشت با پیشنهاد رئیس شورا و بر اساس نظر موافق اکثریت مطلق اعضای شورا به مقام معظم رهبری پیشنهاد و پس از تایید معظم له با حکم رئیس شورا منصوب خواهد شد.

گفتنی است؛ با توجه به استعفای اخوان به عنوان دبیر شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی از اختیارات ریاست شورا استفاده نموده تا با توجه به اهمیت موضوع، این مرکز بلاتکلیف نمانده و در نهایت سرپرست انتخاب شده تا در اولین جلسه شورا فرد مورد نظر پس از رای گیری اعضای شورا انتخاب و منصوب شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page