دو کشته و زخمی در گروگانگیری دیشب مراغه/ صدای چندین شلیک شنیده شد

دسته: اخبار ایران , حوادث
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 3 مهر 1392
فردی مسلح شب گذشته یک نفر را در پاساژ گنبد مراغه با گلوله کشت و دو نفر دیگر را گروگان گرفت در این گروگانگیری صدای چندین شلیک شنیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 20 دیشب در پاساژ گنبد مراغه فردی مسلح، یک نفر به نام «احمد ـ ح» را با گلوله کشت و دو نفر دیگر را گروگان گرفت و فرد گروگانگیر به دنبال کشته شدن فرد آقا و یک خانم را در این مکان به گروگان گرفت.

براساس مشاهدات تمام خیابان‌ های منتهی به این مکان بسته بود و نیروهای پلیس و آتش‌ نشانی در مکان حضور گسترده داشتند و مردم نیز در این مکان تجمع کرده بودند.

نیروهای ویژه پلیس اعزامی از تبریز به محل گروگانگیری مسلحانه در مراغه رسیده و در محل استقرار یافتند.

فردی مسلح که دیشب یک نفر را در پاساژ گنبد مراغه با گلوله کشت از ماموران پلیس لپ‌تاپ خواست؛ این فرد مسلح فرد کشته شده به نام «احمد ـ ح» را با اسلحه کلت کمری از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار داده و وی را کشته بود.

به گفته شاهدان در محل وی در این حادثه یک گلوله را هوایی شلیک کرده و گلوله دیگر را به سمت شخص مورد نظر نشانه رفته و وی را کشته است.

فرد مسلح سپس تلاش کرده افرادی را گروگان بگیرد.

براساس این گزارش،جنازه فرد کشته شده از داخل پاساژ به خارج انتقال یافت.

گروگانگیری مسلحانه در مراغه در نهایت با دخالت نیروهای ویژه پلیس و زخمی و دستگیر شدن گروگانگیر پایان یافت.

نیروهای اعزامی ویژه پلیس به محل گروگانگیری مسلحانه مراغه با فرد مسلح درگیر شدند.

نیروهای ویژه پلیس با شگرد و عملیات خاص توانستند با زخمی کردن فرد گروگانگیر مسلح به گروگانگیری مسلحانه در این محل پایان دهند.

گروگانگیر به بیمارستان انتقال یافته و نیروهای ویژه پلیس و نیروهای امنیتی در داخل پاساژ قرار گرفته اند و اجازه تردد به این محل را نمی‌‌دهند.

پلیس اظهار نظر درباره انگیزه، علت حادثه و تعداد گروگان‌ها را منوط به بررسی کامل حادثه کرده است.

گروگانگیر در این حادثه فردی را با ضرب گلوله کشت و بعد از پلیس لپ‌تاپ خواست که لپ‌تا‌پ نیز توسط ماموران در اختیار وی قرار گرفت و سپس نیروهای اعزامی ویژه پلیس وارد عمل شده و با زخمی کردن وی به گروگانگیری پایان دادند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page