بیمه طلایی یا…؟!!!

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 مهر 1392
شاید بتوان گفت  تنها کار شاخصی  که وزیر قبلی  آموزش و پرورش برای فرهنگیان کرد  برقراری بیمه طلایی بود  که آن هم برای فرهنگیان بدون مشکل نبود  و گهگاه می گفتند این بیمه نه تنها طلایی نیست بلکه به پای مس هم نمی رسد .
 بگذریم، اوایل سال جاری به خاطر افزایش تعرفه بیمه طلایی تا حد 23500 تومان برای هر نفر و به خاطر تعهدات نامناسب علیرغم افزایش این تعرفه تعداد زیادی از فرهنگیان در سراسر کشور انصراف خود را اعلام کردند و همین  عدم استقبال باعث شد  که اعلام شود نیمی از مبلغ تعرفه را دولت پرداخت می کند .
اما در چند روز اخیر بخشنامه کرده اند که دولت دیگر به تعهد یا قول خود عمل نمی کند و می بایست تمام حق بیمه را فرهنگیان پرداخت نمایند  این در حالی است که می گویند امکان انصراف هم وجود ندارد .
تنها خواسته ما این است که مسئولین  آموزش و پرورش و بیمه ایران  امکان انصراف فرهنگیانی  را که دیگر نمی خواهند از این بیمه استفاده کنند فراهم نمایند چرا که استقبال از این بیمه به خاطر تعرفه 11750 برای هر نفر بود و نه 23500 تومان .
لازم به ذکر است که دولت دهم  به تعهد خود در خصوص برگرداندن بخشی از تعرفه دریافت شده این بیمه به فرهنگیان که مربوط به 9 ماه می باشد جامه ی عمل نپوشاند
امضاء محفوظ

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page