طرح ترور سیدحسن نصرالله خنثی شد

دسته: اخبار ایران , سیاسی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 مهر 1392

منابع آگاه لبنانی دیروز چهارشنبه مصادف با روز عید قربان، از کشف و خنثی سازی طرح توطئه ترور سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در منطقه الضاحیه بیروت، خبر دادند.

ترور سید نصرالله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنابراین گزارش، یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در تقاطع المریجه، المعموره در بخش داخلی الضاحیه، مستقر و آماده انفجار بود‌. پیش از این اعلام شده بود سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، قرار است وارد این منطقه شود و  به مناسبت عید سخنرانی کند‌.

اخبار رسمی فاش شده در لبنان حاکی از آنست که تروریست‌ها قصد داشتند با جاسازی مقادیر فراوانی مواد منفجره در این خودروآن را در این منطقه پر جمعیت که در آوریل گذشته نیز شاهد انفجار بزرگی بود، منفجر کنند.

منابع امنیتی تصریح کردند شماری از شهروندان لبنانی عصر دیروز به این خودرو ‌پارک شده مشکوک شدند و نیروهای ارتش لبنان را از وجود آن مطلع کردند، نیروهای لبنانی‌ پس از محاصره محل، اقدام به خنثی سازی مواد منفجره موجود در این خودرو کردند‌.

به گفته منابع امنیتی لبنانی دست کم یکصد کیلوگرم مواد منفجره در این خودرو جاسازی شده بود و درصورتی که منفجر می‌شد بخش‌های گسترده‌ای از مناطق اطراف را ویران می‌کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page