بازدید فرماندار از طرح های عمرانی شهرداری بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 دی 1390

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، فرماندار به همراه شهردار و اعضاء شوراي شهر از روند اجراي پروژه هاي عمراني شهرداري بافق بازديد كرد.

در اين بازديد که با توضیحات شهردار و سخنگوي شوراي شهر همراه بود پروژه های در حال اجرا شهرداری مورد بازدید قرار گرفت و فرماندار از میزان اعتبارات پروژه ها یاد نمود و از مسئولین شهرداری خواست تا روند اجراي پروژه ها با سرعت پیگیری شود و تکمیل گردد.

فرماندار بافق با بیان اینکه شهرداری با پروژه های در حال انجام ، در راه برآوردن اساسی ترین نیازهای رفاهی مردم بافق اقدامات مهمی  را انجام داده است خاطر نشان کرد که اقدامات شهرداری وشوراي شهرطی یکسال گذشته بسیار چشمگیر بوده و مطمئناً در آینده ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست.

وی با ذکر این نکته که پروژه های در دست اقدام ورودی شهر بافق از جمله احداث پارک جنگلي و پارك كوهستان بستر مناسبی برای اقدامات وسیعتر در آینده خواهد بود ، عنوان نمود که با بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحولات گسترده فرهنگی ، تفریحی و رفاهی در بافق خواهیم بود.

فرماندار و هيئت همراه در ادامه از پروژه بلوار آيت ا… ميرغني زاده بازديد كرد.گفتني است اين پروژه به طول 2650 متر زير سازي و آماده آسفالت بوده كه تا كنون بيش از 4300 ميليون ريال هزينه شده است.

به گفته شهردار بهره برداري از خيابان هاي جديد كه در حال بازگشايي است، در كاهش ترافيك شهر نقش بسزايي خواهد داشت.

وی افزود :پارك جنگلي واقع در ورودي شهر با 60 هكتار وسعت يكي ديگر از پروژه هاي شهرداري است كه به گفته شهردار اميد واريم بلوك گذاري و زمين فوتبال و واليبال ساحلي را براي نوروز آماده كرده تا مورد استقبال همشهريان و مسافران نوروزي قرار گيرد.

فضاي سبز ورودي شهرستان در وسعتي بالغ بر 7 هكتار ، پارك كوهستان ،‌ پارك شهر ويژه بانوان و بلوار شهدا با هزينه‌اي بالغ بر 10 ميليارد ريال از جمله پروژه هايي بود كه فرماندار و هيات همراه بازديد كردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page