دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی انتظامی با رهبرمعظم انقلاب

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 27 فروردین 1391


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یكشنبه) در دیدار وزیر كشور و جانشین فرمانده كل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و كاركنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان كردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند كرد.
ایشان با معرفی پرسنل نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام اسلامی، نیاز به تأمین امنیت را جزو نیازهای اساسی و زمینه ساز برای برنامه ریزی منظم و سازمان یافته دانستند و تأكید كردند: چنانچه جامعه ای امنیت نداشته باشد هیچ كار سازمان یافته ای در جهت پیشرفت و ارتقاء آن كشور تضمین نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزی برای پیشرفت و حركت رو به جلوی كشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.
ایشان ضمن برشمردن برخی آسیب پذیری های فردی و سازمانی افزودند: همچنان كه ممكن است افراد به لحاظ روحی و ذهنی دچار آسیب پذیری شوند، سازمانها نیز در معرض رخنه ی فساد و آسیب هستند كه همواره خردمندانه و با توجه كافی، باید مراقبت های لازم را به عمل آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای توجه به امانت، صداقت، دیانت و انجام وظایف سازمانی و همچنین مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصی را زمینه ساز اعتلا و پیشرفت یك كشور خواندند و خاطرنشان كردند: اگر در جامعه ای كسانی باشند كه با این روحیه كار كنند یقیناً آن جامعه به اوج خواهد رسید و به قدرت استوار و ماندگاری دست خواهد یافت.
در ابتدای این دیدار و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از عملكرد این نیرو در زمینه كاهش نسبی جرائم جنایی، افزایش كشفیات مواد مخدر، پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی مرزبانی، كاهش تصادفات، افزایش خدمات نیروی انتظامی به مردم، و ارتقای رضایتمندی مردم از پلیس بیان كرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page