جایگاه سوم ورزشکارن بیمه شده بافق در بین شهرستان های استان

دسته: عمومی , ورزشی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 6 آبان 1392

رئیس اداره ورزش وجوانان بافق، ضمن برشمردن برخی برنامه های انجام شده در هفته تربیت بدنی، گفت: تعداد بیمه شده ورزشی در شهرستان در سال 91 بیش از 4 هزار و 100 نفر شد که رشد نزدیک به 8درصدی را نسبت به سال قبل داشت.

 حسن آتش افروز، با اشاره جایگاه سوم بافق در بین شهرستان های استان از نظر تعداد بیمه شده، گفت: امیدواریم در سال 92 نسبت به سال گذشته این رشد به 10 درصدی افزایش یابد.

IMG_3827.jpg1000

وی، در زمینه تفکیک جنسیتی این بیمه شدگان، افزود: نزدیک به 1400 نفر از ورزشکاران شهرستان را بانوان و بیش از 2700 نفر را آقایان تشکیل می دهند.

 وی، با اشاره به این مطلب که آمار ورزشکاران شهرستان رقمی بیش از این تعداد است، ادامه داد: کلیه ورزشکارانی که قصد استفاده از سالن ها، امکانات،  تجهیزات و دیگر خدمات این مجموعه ورزشی را دارند باید نسبت به بیمه ورزشی اقدام نمایند.

آتش افروز، در بیان بیشترین تعداد رشته های ورزشی بیمه شده در2 بخش بانوان و آقایان، خاطرنشان کرد: آقایان در رشته های؛ فوتبال و فوتسال، تکواندو، کاراته و بدنسازی و بانوان نیز در رشته های؛ والیبال، آمادگی جسمانی و اسکیت، بیشترین تعداد عضو بیمه شده را دارند.

این مسئول، با اشاره به فعالیت بیش از 30 هیئت ورزشی در بافق، یادآورشد: روسا و اعضای هیئت رئیسه این هیئت های ورزشی  بطور داوطلبانه، افتخاری و بدون دریافت دستمزد، برای ارتقای رشته های ورزشی شهرستان تلاش و فعالیت دارند که جای تقدیر دارد.

وی در خصوص زمینه های مختلف درآمدزایی هیئت های ورزشی، عنوان کرد: کمک های دولتی، برگزاری مسابقات و کلاس های آموزشی، اجاره مکانها، حق اعتراض مسابقات، کمک اشخاص حقیقی و حقوقی، فعالیت های؛ بازرگانی، خدماتی و تجارتی، و درآمدهای مرتبط با فعالیت های مرتبط با فدراسیون، از سایر محل های درآمدزایی هئیت ها است.

بودجه ناچیزهیئت های ورزشی/مشارکت کم خیرین در ورزش

رئیس ورزش وجوانان بافق، بودجه سالیانه پرداختی به  هیئت های ورزشی را بسیارناچیز دانست وافزود:  مشارکت خیرین و حامیان مالی در فعالیت های ورزشی شهرستان بسیار کم است.

 وی با اشاره به نقش ارزشمند ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، تصریح کرد: شایسته است مردم و خیرین بخشی از مشارکت ها و مساعدت های خود را در زمینه احداث مکانهای ورزشی و مسایل مرتبط با ورزشکاران هزینه کنند.

حسن آتش افروز با اشاره به برخی عناوین و افتخارات ورزشکاران شهرستان، عنوان داشت: در جدیدترین این افتخارات، ورزشکاران نوجوان شهرستان در بخش دختران مسابقات ورزشی دارالعباده استان بر اساس مدال های کسب شده، توانستند جایگاه سوم استان را کسب کنند

این مسئول، اظهارکرد: کمبود؛ نیرو،  بودجه و کارشناسان ورزشی از مهمترین مشکلات اداره ورزش و جوانان بافق است.

رئیس ورزش و جوانان بافق، با اشاره به تلاش و کوشش این اداره برای ایجاد امکانات ورزشی با توجه به شرایط و داشته ها، گفت: امیدواریم مردم و همشهریان با استقبال از امکانات موجود و شرکت در فعالیت های ورزشی همیشه سالم و بانشاط باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page