پروژه گازرسانی به فاز دوم شهر بافق 86 ميليارد هزينه در بر دارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 آبان 1392

يزد – خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت گاز استان يزد از هزينه 86 ميليارد ريالي اجراي پروژه گازرساني به فاز دوم شهر بافق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا پيله ور، ظهر شنبه در بازديد از عمليات اجرايي اين پروژه اظهار داشت: عمليات اجرايي به فاز دوم نيز به زودي آغاز مي شود و مردم در مناطق صادق آباد و باقر آباد نيز از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر پیمانکار اجرایی پروژه گازرسانی به فاز دوم شهر بافق و روستاهای صادق آباد و باقر آباد انتخاب شده و عمليات اجرايي به زودي آغاز مي شود.

پیله ور با اشاره به جزئیات این پروژه بيان كرد: این پروژه با اجرای 88 هزار و 250 متر شبکه پلی اتیلن، شش هزار و 500 متر خط فلزی و نصب 500 علمک خانگی و تجاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این پروژه، یک ایستگاه تقلیل فشار CGS به ظرفیت 200 هزار متر مکعب بر ساعت، دو ایستگاه تقلیل فشار TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت و یک ایستگاه حفاظت از زنگ، ساخته و راه اندازی مي شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، اعتبار برآوردی براي انجام پروژه گازرسانی به فاز دوم شهر بافق را حدود 86 میلیارد ریال اعلام كرد.

وي ادامه داد: اجرای شبکه داخلی فاز اول بافق سال گذشته به پایان رسید و پروژه احداث خط انتقال گاز یزد به بافق توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در حال انجام است.

پيله ور با اشاره به اعتبارات عمراني محدود شركت گاز استان يزد از مردم خواست: پرداخت مبالغ قبوض خود را به موقع انجام دهند تا بتوانيم در پروژه هاي عمراني و گازرساني به مناطق مختلف استان يزد تسريع كنيم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page