گزارش سفر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به چین

دسته: اقتصادی
۶ دیدگاه
دوشنبه - 13 آبان 1392

خلاصه گزارش جلسات مأموریت چین در مورد کارخانه گندله سازی که با گروه مشارکت چینی  MCC/CIE,KDD,NICC    برگزار گردیده است .

مدیر عامل شرکت : گندله سازی در مسیر طلوعی درخشان قرار گرفته است .

بدنبال ضرب آهنگ توسعه شهر بافق و برداشتن گامهای مؤثر در جهت صنعتی کردن این شهر بدست مدیریت عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و تیم هماهنگ و همراه وی و پس از بازگشت محمد جواد عسکری از سفر کاری چین خدمت وی رسیدیم تا از آخرین تحولات کارخانه 5 میلیون تنی گندله بافق باخبر شویم .

IMG_4982

ضمن تشکر از اینکه وقت شریفتان را در اختیار ما قرار داده اید بعنوان اولین سؤال بفرمایید علت مأموریت جنابعالی به چین چه بوده است ؟

v     با سپاس از شما ، این سفر کاری بمنظور برگزاری جلسات هماهنگی با حضور گروه مشارکت پیمانکار، بنده و مشاورطرح از تاریخ 22/7/92 لغایت 27/7/92 سال جاری در شهر چانگشای چین برای جمع بندی موارد باقی مانده فیمابین و همچنین برنامه ریزی برای انجام سریعتر کارهای مهندسی پایه و سایر هماهنگی های ضروری انجام شده که بحمد الله نتایج خوبی هم داشته است .

موضوع اصلی مورد بحث در این جلسات چه بوده و به چه نتایجی دست یافته اید ؟

v      جهت استحضار شما و مردم فهیم بافق عرض میکنم که در این جلسات در خصوص موارد باقی مانده قراردادی و فنی فیمابین مذاکره ، بررسی نموده ایم که مسائل مطروحه در این جلسات نهایی و مورد توافق طرفین قرار گرفت و طی مذاکرات بعمل آمده طرح اصلی کارخانه گندله سازی یعنی  (General Layout) قطعی گردید. همچنین مقرر شد بمنظور تسریع در انجام طراحی های مهندسی پایه، پایلوت تست موارد ارسالی ( قبل از دریافت پیش پرداخت ) بسرعت توسط پیمانکار آغاز گردد همچنین طی این جلسات از دفاتر فنی و مهندسی شرکت MCC/CIE و کادر فنی شرکت و بخش های مربوطه بازدید بعمل آمده و ما تذکرات لازم در خصوص نقشه ها ومدارک تولیدی پیمانکار، بازبینی و بررسی مدارک ، استانداردها و نحوه انجام کار را به آنان داده ایم .

IMG_4925

 

اهمیت حضور شخص جنابعالی با توجه به مشغله کاری فراوانی که اینروزها دارید در این مأموریت چه بوده است ؟

v     بنده در زمان تصدی مسؤلیت و مدیریت شرکت راهبردی را در جهت توسعه عمرانی و صنعتی شهر و شرکت ارائه داده ام و گفته ام که اگر با همراهی و همدلی در مسیر خدمتگزاری به این مردم پیش برویم آنچه از دست داده ایم دوباره احیاء خواهیم کرد و لذا برای تحقق همین وعده شخصاً در این مأموریت شرکت کردم تا طرح اصلی کارخانه گندله سازی (General Layout) بررسی و نهایی گردد که بحمد الله این موضوع تحقق یافت و با نهایی شدن طرح ، بمنظورسرعت بخشیدن به کارهای اجرایی در سایت، همزمان  نقشه ها و اطلاعات مربوط به خاکبرداری اصلی کارخانه و مطالعات ژئوتکنیک و مکانیک خاک نیز تهیه و ارایه شد.

IMG_4909

پس با توجه به فرمایشات جنابعالی در خصوص مهیا شدن مقدمات ساخت این کارخانه ، عملیات میدانی و اصلی ساخت این کارخانه چه موقوع شروع خواهد شد ؟

v     همانگونه که خدمتتان عرض کردم با توجه با قطعی شدن General Layout  و مشخص شدن Load Plane ، حسب برنامه ریزی های انجام شده از اواسط ماه جاری ( آبان ماه ) عملیات خاکبرداری مربوط به بخش اصلی کارخانه همچنین مطالعات ژئو تکنیک و مکانیک خاک توسط پیمانکار آغاز خواهد شد .

IMG_4901

ضمن تشکر مجدد از همکاری شما در این گزارش ، اگر سخنی در پایان دارید بفرمایید ؟

v     با عزم و تصمیم راسخ بدنبال تحقق خواست دیرین مردم بافق هستیم و تمام هم و غم ما و مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی به ثمر نشستن این زحمات است که ان شاء الله با همدلی و همراهی و هم افزائی که در مجموعه شرکت و مسؤلین اجرائی شهرستان است گندله سازی و سایر طرح های در دست اقدام در مسیر طلوعی درخشان قرار گرفته است که امیدواریم در موعد تعیین شده شاهد بثمر نشست آن نیز باشیم و در خاتمه خدمتتان عرض کنم که در پایان جلسات این سفر کاری گروه مشارکت و خصوصا پیمانکار خارجی بر انجام سریعتر کارهای مهندسی و اجرایی طرح و همکاری نزدیکتر تاکید نمودند که ما این حسن نیت آقایان را نیز به فال نیک می گیریم .

ارسال گزارش:مهدی دهستانی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
سنگ آهن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 آبان 1392 - 8:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آیا ماموریت جناب عسکری مثل ماموریت گروهی است که شهریور 91 به چین رفتند؟چون جناب مدیر ماموریت این عزیزان را تهران منظور کردند وهزینه غذا هم از این ماموریت کسر گردید.خلاصه اینکه حق این عزیزان ضایع شد.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 آبان 1392 - 10:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه بازارخام فروشی، امروز شده تجارت و صادرات

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 آبان 1392 - 11:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مشکل سند زمین کارخانه فولاد سرمایه گذار مهریزی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقا کارخانه فولاد مهریز در حال کاره ولی بافق با 50 سال سابقه ومعادن کارخانه اش رو هواست.چرا از او پس نمی گیرین؟؟؟؟؟؟؟
آقای عسکری چرا سکوت کرده اینها رو نمی گین و از چین و شرع خاکبرداری می گین؟ !!!!!

محمد فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 14 آبان 1392 - 7:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از مدیر عامل فهیم شرکت سنگ آهن مرکزی که جهت صنعتی شدن شهرستان بافق گامهای موثرو محکمی برمیدارد سپاسگذاریم و مطمئن باشید برای توسعه شهر تمام مردم پشتیبان مسئولان خواهند بود.

تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 14 آبان 1392 - 7:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما نمیدونیم این کار خانه گندله چند تا ماموریت دیگه میطلبه ……

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 14 آبان 1392 - 8:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشاءالله خداوند به شما خیر بدهد ومسئولین از این موقعیت پیش آمده حداکثر استفاده را جهت پیشرفت شهرمان ببرند

You cannot copy content of this page