شرکت تعاونی تخصصی منابع طبیعی در بافق تشکیل می شود

دسته: عمومی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 آبان 1392

نشستی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون ایجاد نخستین شرکت تعاونی تخصصی مرتبط با فعالیت های منایع طبیعی در بافق برگزار گردید.

 مهدی جلیلی؛ معاون اشتغال سازمان نظام مهندسی استان یزد، علی اصغر نوری؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ابوالفضل دلاوری پور؛ رئیس منابع طبیعی بافق، و تنی چند از دانش آموخته های رشته منابع طبیعی به منظور بحث و تبادل نظر و بیان مسایل مرتبط در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق گردهم آمدند.

رئیس منابع طبیعی بافق، در گفتگو با خبرنگار، عنوان داشت: این نشست به منظور بحث و تبادل نظر و بیان راهنمایی های لازم به منظور ایجاد نخستین شرکت تعاونی تخصصی مرتبط با تمامی مباحث منابع طبیعی تشکیل شد.

IMG_10006468.jpg1000

ابوالفضل دلاوری پور، ادامه داد: اشتغالزایی تعدادی از دانش آموختگان رشته های منابع طبیعی از دیگر اهداف تشکیل این شرکت تعاونی است.وی افزود: در حال حاضر شرکت تعاونی تخصصی در مباحث مرتبط با منابع طبیعی در شهرستان نداریم و از این رو این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

این کارشناس منابع طبیعی، در زمینه مزایای ایجاد این شرکت تعاونی ، تصریح کرد: ایجاد شرکت تعاونی تخصصی منابع طبیعی توسط دانش آموختگان این رشته، باعث می شود تا برخی فعالیت هایی که تا کنون توسط شرکت های خدماتی و غیر مرتبط انجام می گردید، توسط یک گروه متخصص انجام شود.

 وی با بیان این مطلب که کارکنان این اداره در کلیه زمینه های مرتبط با حوزه فعالیتشان بصورت تخصصی فعالیت می نمایند، تصریح کرد:  آمادگی داریم در چهارچوب قانون و اختیارات همکاری و مشاوره های لازم در زمینه های مورد نیاز را با این علاقه مندان داشته باشیم.

دلاوری پور، با اشاره به گستردگی زمینه های فعالیتی منابع طبیعی، یادآورشد: فعالیت گوناگونی  برای این شرکت تعاونی تخصصی می توان مدنظر قرار گیرد.

رئیس منابع طبیعی بافق با اشاره به موقعیت کویری و خشک شهرستان، خاطرنشان کرد:  فعالیت های گسترده ای در راستای بیابان زدایی و تثبیت شن های روان و ایجاد جنگل های دست کاشت به منظور جلوگیری از هجوم شن های روان از سوی این اداره در دست اقدام است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page