علاقه مند هستم که جلسات مستمری با رسانه ها داشته باشم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 آبان 1392

به گزارش خبرنگار ایرنا،سید محمد میر محمدی عصر امروز دوشنبه در نخستین نشست هم اندیشی با مدیران مسئول و مدیران رسانه های گروهی استان یزد ، افزود:تغییر هرگزاتوبوسی ، گروهی و فامیلی نیست و باید بر اساس شایستگی ها و خلاقیت و بردباری و توانایی افراد باشد.

وی ادامه داد: برخی گاها عنوان می کنند که چرا تغییرات سریع نیست و تاخیر صورت می گیرد و اگر اینگونه نباشد شتاب زده است و نتایج آنرا قبلا دیده ایم و چرا از عواقب گذشته نباید درس بگیریم و اشتباهات و تصمیم گیری عجولانه را تکرار کنیم.

n2460814-3526852

استاندار یزد گفت: عقب ماندگی های اکنون کشور بدلیل احساسی عمل کردن است و ما نیاز به فکر و اندیشه داریم و اگر غیر از این باشد و عقلانیت حاکم نباشد وضعیت همین خواهد شد که می بینیم.

میرمحمدی افزود: باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم و فقط نخواسته باشیم دیگران با ما تعامل داشاته باشند و نگاه یکجانبه مشکلات را زیاد می کند و اگر نگاه همه جانبه با تدبیر درست باشد ،باعث رفع مشکلات می شود.

وی ادامه داد: همه مردم ایران محترم هستند و مطبوعات و رسانه ها نسبت به همه آحاد جامعه مسئولیت دارند و باید همواره منافع ملی را بر منافع باندی و گروهی و فردی اولویت داشته و از کوبیدن بر طبل تفرقه دوری کنند.

n2460814-3526853

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان گفت: اینجانب پنج بخش را در فعالیت های خود در اولویت تمام کارهایم دارم و اکثریت رویکرد اینجانب بر این موارد استوار خواهد بود.

میرمحمدی افزود: اصلی ترین رویکرد و اولین اولویت کاری اینجانب در استانداری یزد مسئله آب است که به عنوان یکی از اصلی ترین درخواست های مردمی نیز مطرح است.

وی ادامه داد: دومین رویکرد صنعت و معدن است که با توجه به تمام جوانب زیست محیطی خواهد بود و سومین رویکرد فناوری و پژوهش است.

استاندار یزد افزود: بیان زدایی و تثبیت شنهای روان به عنوان چهارمین رویکرد و گردشگری نیز به عنوان پنجمین رویکرد کاری اینجانب خواهد بود.

میر محمدی اظهار داشت: راه مشخص است وباید همه در مسیر قرار گیرند و نمی گوییم که همه از دولت حمایت کنند بلکه باید منافع ملی را در همه کارهایمان در اولویت قرار دهیم و مردمی که خودشان انقلاب را بوجود آوردند راه را بلد هستند .

n2460814-3526857
وی افزود: مطبوعات و رسانه ها رسالت بسیار سنگینی دارند و انتقاد بجا نیز بسیار محترم است و اگر انتقاد نباشد احتمال خطا کاری و انحراف وجود دارد لذا بنده نیز انتقاد پذیر هستم .

استاندار یزد گفت: شکافتن و رفع مشکلات با فکر و اندیشه امکان پذیر است و به همین دلیل اینجانب با اقشار مختلف نشست هایی را داشتم و علاقه مند هستم که جلسات مستمری نیز با رسانه ها داشته باشم و همفکری و ارائه راهکار برای رفع مشکلات بوجود آید.

در پایان این نشست که با حضور عبدالحسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد هر یک از نمایندگان رسانه های گروهی استان سئوالات و نظرات خود را مطرح نمودند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page