بستری فراهم شده، بهانه نیاوریم

دسته: عمومی , مقالات
۳ دیدگاه
شنبه - 25 آبان 1392

IMG_1495بستری برای خدمت فراهم شده، بهانه نیاوریم

هفتمین نشست “هم اندیشی توسعه بافق” با شرکت کنندگانی در تمامی سطوح و سنین مختلف برگزار و بزرگان با کوله باری از تجربه و جوانان با ذهنی سرشار از انرژی و امید برای آبادانی شهرشان کنار هم نشستند.

هرکسی پیشنهادی و انتقادی ارایه می کند و در حد توان و وسعش برای باز کردن گره ای از مشکلات زادگاهش تلاش می کند، تا یک به یک سنگ های در مسیر برچیده و آب در جویبار آبادانی دیارمان روان شود.

اکنون بستری مردمی و صمیمی فراهم شده تا هرکس داعیه خدمت و بافقی بودن دارد قدم پیش نهد و گوشه ای از کار را برای پیشرفت دیار دارالشجاعه بی مزد و منت بر دوش بگیرد.

نشست های توسعه بافق، فرصتیست برای گردهم آمدن، اهمیت ندارد چکاره ای و یا چگونه ای فقط کافیست دل در گروه  توسعه و پیشرفت بافق داشته باشی.

آن فرصتی که بسیاری بدنبالش بودیم تا جایی تعدادی گوش شنوا صحبت ها و ایدهایمان را بشنوند و نظر بدهند و اگر ضرورتی داشت بر آن نقدی بگویند، اکنون  فراهم آمده و باقی دیگر به عهده ماست که گام پیش نهیم و با پیشنهاد یا طرحی گامی هرچند کوچک برای پیشرفت و توسعه شهرمان برداریم یا آنکه بنشینیم و نق بزنیم و دورادور هرکه را دیدیم پای در گود گذاشت بر او خرده بگیریم که فلانی کلاهش کج بود یا قبایش کرباس.

اکنون سلایق و علایق متنوع گردهم نشستند و گام نخست را محکم برداشته اند، و گام دوم؛ نیز همان فرصت شنیدن سخن یکدیگر آنهم نه روی در روی بلکه درکنارهم، و گام سوم؛ ایجاد همدلی و وحدت، و گام چهارم؛ همکاری و گام بعدی؛ حرکت، و گام های بعدی و …، تا انشاالله پیشرفت و توسعه و آبادی و تحقق سالهای پررونق بافق فردا.

امید که پای در راه بنهیم و خود را مشغول این نسازیم که فلانی را با این جمع چکارست و این نشست چرا فلان جای بود و چرا دعوتم شفاهی بود و …، که از اینگونه در سالیان گذشته بسیار گفته ایم و ثمره ای جز تفرقه و خودکم بینی و عدم توسعه نداشت.          سیدعلیرضاناظری بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 آبان 1392 - 10:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مطلب خوبی بود ولی اکثر جلسات در حد حرفه واینکه نظرات ومخصوصا سلایق متفاوت

علوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 آبان 1392 - 11:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار جالب بود ، به امید آبادانی هر چه بیشتر شهرستان بافق

سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 آبان 1392 - 6:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به امید همت همه شهروندان

You cannot copy content of this page