درخواست مجموعه داران برای تمبر اختصاصی وحشی بافقی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 28 آبان 1392

رئیس پست بافق مطرح کرد:

 درخواست مجموعه داران برای تمبر اختصاصی وحشی بافقی

IMG_10006220

رئیس پست بافق از درخواست هایی از سوی مجموعه داران و دوست داران تمبر برای تمبراختصاصی کنگره ملی وحش بافقی  خبرداد.

رئیس پست بافق با اشاره به برگزاری کنگره اخیر ملی کمال الدین وحشی بافقی شاعر نامی کشور در شهرستان، اظهارکرد: اداره پست نیز سعی نمود سهمی در این خصوص ایفا نماید و لذا با همکاری و درخواست اداره فرهنگ و ارشاد نسبت به تهیه تمبر اختصاصی این شاعر اقدام شد.

عباس زارع بیدکی، ادامه داد: این تمبر همانگونه که در رونمایی رویت شد با تمثالی از وحشی و زمان و مکان برگزاری این کنگره در 100 برگ 16 قطعه ی چاپ شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این تمبر مربوط به یک کنگره ملیست، درخواست هایی از سوی مجموعه داران و دوست داران تمبر تا کنون ارایه شده است.

وی بیان کرد: با توجه به زمانبر بودن چاپ تمبر یادبود، چاپ تمبر اختصاصی برای مناسبت ها و شخصیت ها انجام می گیرد.

زارع بیدکی، در زمینه نحوه تهیه  تمبر اختصاصی کمال الدین وحشی بافقی، گفت: این تمبر فقط با درخواست و مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد بافق قایل چاپ است و علاقه مندان باید به این اداره  مراجعه و نسبت به تهیه یا دریافت مجوز برای چاپ اقدام نماید.

آمادگی چاپ  تمبرداشته های تاریخی و طبیعی و مناسبت های شهرستان

رئیس پست بافق با اشاره به اینکه کلیه افراد و ارگانها می توانند برای چاپ طرح های مدنظر اقدام نمایند، افزود: چاپ تمبر اختصاصی برای اشخاص و ارگانها امکانپذیرست و فقط تمبر مورد درخواست اشخاص برخلاف رویه معمول تمبرهای ارگانها رونمایی ندارد.

وی افزود: هر برگ این تمبر اختصاص حاوی 16 قطعه و نزدیک به 220 هزار ریال قیمت دارد.

رئیس پست بافق، در زمینه چاپ داشته های تاریخی و طبیعی و مناسبت های شهرستان، عنوان کرد: تا کنون در زمینه جشن تکلیف مدارس و تصویر گونه کمیاب یوزپلنگ آسیایی صحبت هایی مطرح شده که در صورت استقبال از سوی مسئولین مربوطه آماده همکاری هستیم.

زارع بیدکی، تغییر دیدگاه سنتی مردم نسبت به پست و بهره از سرویس های متنوع جدید پستی را از اهداف مهم مدنظر این اداره دانست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page