بیش از 2500 متر مربع فضای ورزشی در بافق افتتاح شد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 3 آذر 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، به مناسبت هفته بسیج  با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان بافق و همزمان با سراسر کشور بیش از 2500 متر مربع فضای ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسید .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق  در حاشیه افتتاح این سالن‌های ورزشی اظهار داشت: این فضای ورزشی شامل چهار سالن کوچک و بزرگ است که در نقاط مختلف بافق برای حوزه‌های مقاومت بسیج احداث شده است.

“بمانعلی باقیان” عنوان کرد: سالن 9 دی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع در محل سپاه شهرستان، سالن حوزه فاطمه الزهرا (س) ویژه خواهران به مساحت 450 مترمربع، سالن حوزه مقاومت محمد رسول‌الله به مساحت 450 مترمربع و سالن 450 مترمربعی حوزه شهید قدوسی از جمله این فضاهای ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سالن‌ها در مجموع بیش از 2 هزار و 550 مترمربع برای بسیجیان فضای ورزشی فراهم شده است.

باقیان گفت: برای احداث این سالن‌ها اعتباری بیش از 890 میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه الغدیر استان یزد، کمک‌های مردمی و ادارات و نهادهای شهرستان و شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق تامین شده است.

گفتنی است، در این مراسم  همچنین  جمعی از بسیجیان ورزشکار بافق به مناسبت هفته بسیج، حرکات ورزشی و نمایشی اجرا کردند.

IMG_1994 IMG_2002 IMG_2041


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شوخ طبع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش یه پیست موتور سواری هم به نام بسیجیان می زدند تا ما هم بتونیم از آن استفاده کنیم و دعایش را بفرستیم به جان مسئولین بافق

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 آذر 1392 - 4:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یه خرده صبر کنید انشالله با مدیریت فرمانده سپاه پیست موتور سواری هم میزنیم

You cannot copy content of this page