همایش بزرگ بسیجیان بافق برگزارشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 5 آذر 1392

همایش بزرگ بسیجیان با عنوان”بسیج پیشتازحماسه و خدمت” در صحن آستان امامزاده عبدالله(ع)بافق برگزارشد.

IMG_7708

امام جمعه و معاون فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی،  مسئولین و بسیجیان این شهرستان در این همایش شرکت داشتند.

IMG_7735IMG_7735

امام جمعه بافق، در این همایش، اظهارکرد: امام خمینی(ره) در چنین روزی فرمان تشکیل بسیج را داد و این ژرفای دیدگاه سیاسی امام را می رساند.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی، ادامه داد: هنوز کمتر از یکسال از انقلاب گذشته بود که دستور تشکیل بسیج از سوی امام صادر و این موضوع تحقق یافت و اکنون بسیجیان در سراسر نقاط کشورآماده اند.

IMG_10007740

وی،  خطاب به جوانان و دانش آموزان شرکت کننده در این همایش، گفت: انجام صحیح وظایف از خصوصیات یک بسیجی ولذا یک دانش آموز نیز باید خوب و دقیق درس بخواند.

 حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در انتخابات گذشته، افزود: درباره محقق حماسه اقتصادی نیز همه باید تلاش و همت کنند تا تولید افزایش و مصرف کاهش یابد.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: روحانیون، مسئولین، متخصص ها، مهندسین، کارگرها و همه باید در راستای اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری تلاش کنند و اگر توانستیم اینگونه باشیم بسیجی مورد تاییدهستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، در این همایش اظهارکرد: امحضور پرشور فرماندهان و بسیجیان در محضر مقام معظم رهبری را پیامی به دشمنان و نظام های استکباری و مایه نشاط و شادابی ملت ایران اسلامی  گردید.

بمانعلی باقیان، با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان “بسیج پیشتازحماسه و خدمت”، ادامه داد:  بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی از بدو تاسیس این نهاد می دانست چه شجره طیبه ای را پایه گذاری می کند و بسیج امروز در همه عرصه ها حاضر و ناظر است.

وی با اشاره به شرکت بسیجیان در تمام عرصه های انقلاب اسلامی، افزود:  بسیجیان هرجایی که نیاز به حضور در عرصه های انقلاب اسلامی و پاسداری از نظام و انقلاب و اسلام باشد آماده هستند.

باقیان با یاد از شهدای و سرداران شهید شهرستان، افزود: مردم شهرستان بافق در همه عرصه ها اعم ازاعزام به جبهه و جنگ، انتخابات ها، اردوهای جهادی، بسیج سازندگی و مناسبت های مختلف در استان حضور پرشوری داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به شعار امسال هفته بسیج و فعالیت در عرصه های مختلف، تصریح کرد:امسال پروژه های زیادی در عرصه عمرانی، اشتغال زایی و احداث سالن ورزشی را در برنامه داشیم.

اجرای دکلمه و سرود توسط دانش آموزان مدارس شهرستان، مداحی، از دیگر برنامه های این همایش بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page