احداث کارخانه تعمیرات لوکوموتیو در بافق نیازمند مشارکت خصوصی است.

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 دی 1390

بابک احمدی  در حاشیه بازدید از کارخانجات لکوموتیوهای راه آهن بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای اجرای مصوبه احداث کارخانه تعمیرات لوکوموتیو در بافق علاوه بر سیاست‌های محلی، سیاست‌های کلان دولت هم باید در نظر گرفته شود.
وی تاکید کرد: راه‌اندازی این کارخانه به طور قطع نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.
احمدی ادامه داد: در گذشته توافقی انجام شده بود تا 50 درصد از منابع مورد نیاز احداث کارخانه تعمیرات اساس لوکوموتیو بافق از طریق راه آهن کشور و بقیه آن از منابع استانی تامین شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سهم راه آهن کشور آماده شده، اما در زمینه تامین منابع استانی آن تاکنون جواب خیلی محکمی دریافت نکرده‌ایم.
معاون امور ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ولی اخیراً برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، روند تعمیرات اساسی لکوموتیو را در شهرک صنعتی مبارکه بافق اجرایی کنیم.
وی در مورد حذف مرکز هزینه‌ها در کارخانجات لکوموتیوهای راه آهن بافق تصریح کرد: حذف مرکز هزینه‌ها در کارخانجات بافق و ادغام آن با تهران یک پرسه داخلی است و سیاستی است که در کل راه آهن در حال اجراست و تنها بحث بافق نیست.
احمدی اذعان داشت: قرار نیست کل راه آهن در بافق متمرکز شود، اما چیزی از آن حد و حدودی که بافق در گذشته داشته کم نخواهیم کرد بلکه افزایش هم خواهیم داد.
معاون امور ناوگان راه آهن کشور در جریان سفر به شهرستان بافق ضمن بازدید از قسمت‌های کارخانجات لکوموتیوهای راه آهن از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحد تعمیراتی آشنا شد و در مورد مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان آن قول مساعدت و پیگیری داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page