خیران بافق به فکرعلم و فرهنگ جوانان شهر خود باشند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 آذر 1392

IMG10424892

به گزارش خبرنگار مهر، الهام آقايي، صبح يكشنبه در حاشیه همایش “کتاب درمانگر روح و ذهن” با تاکید بر ضرورت هدفمند کردن نذورات در بخش فرهنگ اظهار داشت: اهداي کتاب و ساختن کتابخانه و اماکن فرهنگی برای توسعه فرهنگ و علم جوانان ضروری است و به حضور خيران در اين عرصه نيازمند هستيم.

وي خاطرنشان كرد: جوانان امروز تشنه علم و معرفت هستند و توجه به این نیاز آنان، امکان پذیر نمی شود جز با همت والای خیران بافق که بايد به فکر علم و فرهنگ جوانان شهر خود باشند.

آقايی از کمبود کتاب و کتابخانه در شهرستان بافق نسبت به جمعیت این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کتابخانه‌های شهرستان بافق از نما و فضای مناسب و جذاب برخوردار نیستند و برای تحقق این هدف نیاز به حمایت مسئولان شهرستان و شناسایی نیازهای شهر است.

بافق با مشكل فضاي استاندارد براي كتابخانه ها مواجه است

رئيس نهاد كتابخانه‌هاي عمومي بافق، برخورداری هر کتابخانه را از استانداردهاي اوليه، مهم خواند و بیان داشت: متاسفانه در شهرستان بافق علاوه‌بر کمبود کتاب، با مشكل فضاي كتابخانه اي نيز مواجه هستيم به نحوي كه کتابخانه های شهرستان هم از استاندارد لازم برخوردار نیست و هم سرانه مطالعه هم پائین است.

آقايي، با اشاره به اينكه علاوه بر ترغيب و تشويق مردم به امر كتابخواني، نياز به توسعه فضاها، استانداردسازي آنها و خريد كتابهاي مفيد و جذاب براي مردم است، عنوان كرد: لازم است در اين عرصه، خيران وارد عمل شوند تا بخش اعظمي از مشكلات كتابخواني در اين شهرستان رفع شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page