ظرف یک تا 2 سال بازیکنان بومی تیم را همراهی می کنند

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 آذر 1392

سرمربی هندبال سنگ آهن بافق:  موافق بکارگیری بازیکن خارجی نیستم/ظرف یک تا 2 سال بازیکنان بومی تیم را همراهی می کنند

مهدی رهبری، در گفت و گو با خبرنگار بافق فردا، درباره برنامه نیم فصل دوم، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر هندبال کشور بر اساس اعلام فدراسیون از 25 بهمن دور برگشت آغاز و تا 23 اسفندماه ادامه و بقیه دیدارهای تیم ها نیز پس از تعطیلات لیگ انجام می گیرد.

IMG_10004878

وی درباره دیدارهای سنگ آهن بافق خاطرنشان کرد: برنامه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ هندبال مانند نیم فصل نخست و فقط جایگاه تیم های میزبان و میهمان عوض می شود.

وی با اشاره به دیدار قبلی در نیم فصل نخست به میزبانی اصفهان، افزود: در نیم فصل دوم نخستین دیدار سنگ آهن بافق 25 بهمن ماه با تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان و این بار در بافق انجام می شود.

رهبری، درباره شناخت از تیم های رقیب، عنوان کرد: این شناخت در واقع  برای همه تیم ها اتفاق افتاده است.

این مربی، در زمینه تغییرهای احتمالی در ترکیب تیم، بیان کرد: فکر می کنم بازیکنان فعلی شایستگی ادامه دیدارها را دارند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان قدر در تیم ها مشغول شده و بر اساس برنامه لیگ هندبال امکان جدایی بازیکن در نیم فصل میسر نیست و بازیکن آزادی هم که قدر باشد در کشور نداریم.

وی با بیان این مطلب که موافق بکارگیری بازیکن خارجی نیستم، ادامه داد: بازیکنان خارجی هزینه ها و مسایل زیادی برای تیم دربر دارند و بعلاوه اینکه عمده بازیکنان خارجی که در این وضعیت آزادند حتی نتوانستند جذب تیم های لیگ دسته 2 کشورشان شوند و سراغ این بازیکنان رفتن ریسک بزرگی دارد.

وی افزود:  این هفته  در نشستی که با اعضای هیئت مدیره تصمیات نهایی را خواهیم گرفت.

وی در زمینه جذب بازیکنان بومی با اشاره به نتایج خوب  تیم های پایه سنگ آهن بافق، گفت: تعداد 6 نفر از بازیکنان رده سنی جوانان و نوجوانان بافق به تیم اضافه و تا جایی که اطلاع دارم هیئت مدیره باشگاه قراردادهای مالی نیز با این عزیزان منعقد تا انگیزه ای برای بازیکنان پایه و با استعداد باشد.

سرمربی سنگ آهن بافق، درباره استعداد استان برای داشتن یک تیم بومی در لیگ برتر هندبال کشور، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این اتفاق می افتد، امسال یوسف تفکری را در تیم و منصوریان را در کنار بنده داریم و این قول و اطمینان خاطر را به شما می دهم ظرف یک تا 2 سال با یاری خدا و همت مدیران شرکت،  بازیکنان بومی می توانند وارد عرصه شده و تیم را در لیگ برتر همراهی کنند.

تیم هندبال سنگ آهن بافق در نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال آقایان کشور جایگاه دوم این رقابت ها را کسب کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
سید علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 22 آذر 1392 - 2:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مسولین محترم خداوکیلی یک رشته ورزشی را دنبال کنید این نباشد که هر دو سال یک رشته ورزشی در لیگ داشته باشیم .

You cannot copy content of this page