ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی-ورزشی با سرمایه گذاری صنایع در اردکان

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 آذر 1392

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون صنعت، معدن و محیط زیست شورای اسلامی شهر اردکان از ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی با سرمایه گذاری صنایع در اردکان خبر داد.

عبداالله کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردکان، اظهار کرد: برای نخستین بار طرح این موضوع توسط نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جشن کارگری امسال مطرح شد و وی به نمایندگی از مردم اردکان از تمامی صنایع خواست تا در راستای حرکت بر مدار توسعه متوازن و پایدار شهرستان و نقش آفرینی صنایع و معادن در امر ارتقاء امور فرهنگی، رفاهی و خدماتی برای شهروندان اردکانی، در زمینه احداث این مجتمع اقدام کنند.

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و محیط زیست شورای اسلامی شهر اردکان از انجام مقدمات و رایزنی‌های اولیه برای احداث مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی رفاهی در اردکان با محوریت سرمایه‌گذاری از سوی صنایع و معادن شهرستان خبر داد.

این عضو شورای اسلامی شهر اردکان گفت: در ادامه این پیگیری‌ها، اعضاء این کمیسیون  و شهردار اردکان با مدیر مجتمع گندله‌سازی اردکان دیدار کرده و ضمن تاکید بر خواست مسئولان شهرستان و شهروندان جهت احداث این مجتمع در اردکان، آمادگی شهرداری برای واگذاری قطعه زمین مناسب به صنایع برای شروع عملیات اجرایی احداث این مجتمع را اعلام کردند.

وی ابراز امیدواری کرد تا اردکان همان‌گونه که در زمینه صنعت، به  رشد صنعتی دست یافته، بتواند در دیگر عرصه‌ها‌ نیز پیشرفت کرده و در مسیر توسعه متوازن و پایدار قرار گیرد.

کمالی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ورزش در جامعه گفت: یکی از وظایفی که همه ما بر دوش داریم، ایجاد امکانات لازم برای مردم در زمینه‌های مختلف از جمله امکانات ورزشی و رفاهی است.

رئیس کمیسیون صنعت، معدن و محیط زیست شورای اسلامی شهر اردکان تصریح کرد: حضور صنایع در این بخش در اردکان می‌تواند عامل موثری در ترویج بخش خصوصی کشور به سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در این راستا و ایجاد امکانات لازم برای تامین سلامت جسمی و روحی جامعه باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page