مسابقات قوی ترین مردان بافق برگزار می شود

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 اردیبهشت 1391

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، گفت: در حال حاضر بیش از 30 هیئت ورزشی داریم و 2 هیئت نیز برای تکمیل وانجام مراحل اداری به اداره کل معرفی شده اند.

حسن آتش افروز خاطرنشان کرد: قطعا یک از مهمترین اهداف اداره، ایجاد رشته ها و هیئت های مختلف ورزشی و بسترسازی مناسب برای علاقه مندان و همشهریان برای فعالیت در رشته مورد علاقه است.

وی ادامه داد: برخی اولویت های سالجاری اداره ورزش و جوانان بافق می توان به افتتاح سالن 1200 نفری بر اساس برنامه زمانبندی، افتتاح زمین چمن مجموعه ورزشی تختی بافق که انشاالله در آینده نزدیک پس از کنترل و چک نهایی برای بهره برداری آماده شود، ساخت سونا و جکوزی در مجموعه استخر شنای بافق است.

آتش افروز افزود: با توجه به یکسالی که برای کاشت و نگهداری زمین چمن صرف شده امیدوارم 20 اردیبهشت موافقت مهندسین ناظر را داشته باشیم تا ورزش فوتبال شهرستان که بدلیل مشکل این زمین تا حدی دچار وقفه ای یکساله شده بود و بیشتر به سوی فوتسال و ورزش سالنی سوق داده شده بود دوباره رونق گیرد.

وی ادامه داد: همزمان هیئت فوتبال نیز فراخوانی برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ شهرستان داده که امیدوارم با استقبال تیم ها و بازیکنان شروع لیگ فوتبال را شاهد باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین گفت: مسابقات قوی ترین مردان بافق که بدلایلی چون نبود تجهیزات دچار وقفه گریده بود با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام و سنگ آهن برگزار خواهد شد. وی افزود: ثبت نام و اطلاع رسانی در باشگاه های سطح شهر شروع شده است و بر اساس برنامه در دستورکار سعی داریم همزمان با نیمه شعبان این مسابقات، برگزار شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 - 1:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام / خبرتون خیلی ناقصه / لطفا خبراتون رو کامل بذارید/ یه دفه با دقت بخونید ببینید که چقدر نامنظمه / با تشکر

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 - 10:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا پدرتان را بیامرزد که با مسابقات قویترین مردان مارا یاد مدیر عامل بومی قبلی اقای مهندس دهستانی انداختید

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 اردیبهشت 1391 - 1:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

میشه این 30هیئت ورزشی را معرفی کنید این زمین چمن هم باید حالا دیگه به تاریخ بپیوندد

You cannot copy content of this page