با حضور معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز یزد؛ نشست خبرنگاران صداوسیمای یزد در شهرستان ها در دفتر خبر بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 آذر 1392

20131218_100524خبرنگاران صداوسیما  در شهرستان های استان به همراهی  معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز یزد و مسئول امور شهرستان های خبر صداوسیمای یزد  به بافق آمدند و در نشستی در دفتر خبر این شهرستان راهکارهای ارائه تولیدات خبری برتر را بررسی کردند.

در این نشست خبرنگاران شهرستان های ابرکوه ، اردکان ، بافق ، مهریز ، میبد ، بهاباد و خاتم و بخش های  حضور داشتند.

مهدی خاوری فرماندار و علی اصغر رنجبر معاون فرماندار بافق جهت خیر مقدم در جمع خبرنگاران حاضر شدند و با آن ها به گفت و گو نشستند.

فرماندار بافق  در این نشست با تقدیر از حضور خبرنگاران  شهرستان های استان در بافق به مسئولیت خطیر خبرنگاران اشاره کرد و گفت: درک حساسیت صداوسیمای مرکز یزد در بخش های  مختلف خبری زمینه  معرفی شهرستان ها را فراهم کرده است .

خاوری رشد و توسعه فرهنگی جامعه  را مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم دانست ، افزود: شادابی و جوان بودن خبرنگاران شهرستان های استان و تنوع گزارش ها در بخش های مختلف خبری توجه بیشتر مخاطبان به این رسانه در پی داشته است .

وی اظهار داشت: در عصر ارتباطات، فناوریهای ارتباطی و رقابتهای شدید  ،باید خبرنگاران متعهد ضمن توجه به ارزشها و هنجارهای جامعه اسلامی مبادرت به تهیه هنرمندانه خبر کرده و همراه با ذوق و جذابیت توام با سرعت به مخاطبان ارائه کنند.

فرماندار بافق همچنین  پیشنهاد داد که نشستی مشترک بین خبرنگاران صدا و سیمای استان با کلیه فرمانداران شهرستان ها به میزبانی بافق برگزار شود تا درد دل ها شنیده شود و فرمانداران در زمینه همکاری با خبرنگاران توجیه شوند.

معاون اخبار و اطلاعات صدا وسیمای مرکز یزد نیز در این نشست از اهتمام ویژه مسئولان بافق به ارتقاء دفتر خبر شهرستان تشکر کرد و گفت : دفتر خبر بافق در 8ماهه گذشته سال جاری با ارسال 596 خبر و گزارش توانست رتبه نخست را در بین خبرنگاران شهرستان ها به خود اختصاص دهد.

جعفری تصریح کرد: انتخاب سوژه های خوب ، داشتن سناریو و ارتباط خوب با همکاران واحد خبر از عوامل موفقیت خبرنگار شهرستان بافق است .

وی اظهار امیدواری کرد که دفتر خبر بافق علاوه بر حضور در بخش های خبری شبکه سراسری ، حضوری خوب در واحد ارزیابی خبر نیز داشته باشد .

جعفری همچنین با استقبال از  پیشنهاد ارائه شده از سوی فرماندار بافق  گفت با بررسی این موضوع امیدواریم زمینه برگزاری همایش سالیانه خبرنگاران آزاد استان با حضور استاندار یزد در بافق و مسئولان ارشد استان برگزار شود.

برگزاری کارگاه تصویر برداری ، آسیب شناسی اخبار ارسالی شهرستان ها ، برنامه ریزی و ارائه راهکار برای افتتاح دفاتر خبری دیگر شهرستان ها، هم اندیشی جهت  ارتقاء سطح کیفی اخبار شهرستان ها از دیگر برنامه های نشست خبرنگاران شهرستان های استان بود .

20131218_100536

20131218_131449

20131218_100536

20131218_100517    

20131218_131502


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page