امام جمعه بافق: امریکا دشمن ماست و این بدلیل خوی چپاول گری این کشوراست

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 29 آذر 1392
امام جمعه بافق: امریکا دشمن ماست و این بدلیل خوی چپاول گری این کشوراست
IMG_100008592
امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته، به انتقال نارضایتی ایران نسبت به اقدامات و عملکرد کشورهای غربی و امریکا توسط  وزیر خارجه اشاره و اظهارکرد: وظیفه امروز مجلس و دولت پافشاری با قدرت در زمینه انرژی هسته ای است.
حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی، با اشاره به دوره های دشوار  کشور در 35 سال گذشته، ادامه داد: روزهایی بود که کشتی های ارزاق و گندم را در خلیج فارس مورد حمله قرار می دادند ولی این ملت  عاشورایی مقاومت کرد.
وی افزود: مردم باید آگاه و هوشیار باشند امریکا دشمن ماست و این بدلیل خوی چپاول گری این کشوراست.
وی با اشاره به جنایات آمریکا در کشور های منطقه از جمله عراق و افغانستان، خاطرنشان کرد: اما باید بدانند ایران مانند این کشورها نیست و یک قدرت مافوق همه قدرت ها یعنی ولایت فقیه را دارد که باعث سرنگونی شاه و تا امروز باعث حفظ انقلاب شده است.
امام جمعه بافق با اشاره به پدیده هواپیما ربایی در جهان و کشورهای مدعی امنیت، عنوان کرد: در ابتدای انقلاب نیز یکی دو مورد این اتفاق در کشور افتاد که با دستور امام(ره) تیمی برای حفاظت از هواپیماها تشکیل شد و دیگر شاهد این پدیده در کشور نبودیم.
حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به اربعین حسینی، گفت: بفرموده مقام معظم رهبری ایستادگی مقابل استکبار جهانی روح حسینی می خواهد و مردم ما با ایستادگی خود در عرصه ها مختلف از جمله جنگ این روحیه را ثابت کرد.
گرامیداشت هفته ثبت احوال و تحلیل واقعه اربعین حسینی از دیگر موضوعات مورد اشاره امام جمعه بافق در خطبه های نماز ابن هفته بود.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page