معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد، جوانترين معاون سياسي كشور است

دسته: سیاسی
یک دیدگاه
شنبه - 30 آذر 1392

IMG_1605

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، ” سيد محمد ميرمحمدي ” روز شنبه در مراسم تقدير از معاون پيشين و معارفه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي جديد استانداري يزد، اظهار داشت: حضرت امام خميني (ره) نمونه بارز كسي است كه با پايان عمرش همچنان به وظايف خود نسبت به نظام، اداي دين مي كند.
وي افزود: منش، شخصيت، كرامت، مهرباني، كمالات و محبت بنيانگذار جمهوري اسلامي است كه احساس وظيفه در حفظ نظام را در مسئولان بوجود آورده است.
استاندار يزد در ادامه حوزه معاونت سياسي را حوزه اي بسيار گسترده دانست و گفت: مسئوليت در اين حوزه بسيار سخت است.
جلب مشاركت مردم در فعاليت هاي سياسي يكي از مهمترين وظايف حوزه سياسي است
وي يكي از مهمترين وظايف حوزه سياسي را جلب مشاركت مردم در فعاليت هاي سياسي و امنيتي بيان كرد و افزود: هر چه نزديكي و يگانگي با مردم بيشتر احساس شود، آرامش و همكاري بيشتري در جامعه حاكم خواهد شد.
ميرمحمدي با اشاره به اينكه بايد توجه به انتظارات مردم در اولويت كارها قرار گيرد، خاطر نشان ساخت: حضور مردم در عرصه هاي 8 سال دفاع مقدس و بسيج نشان دهنده علاقه مندي مردم در راستاي مشاركت در فعاليت هاي سياسي و امنيتي جامعه است.
وي نكات مهم در عرصه جلب مشاركت مردمي را شكل گيري سير مشخص، تنظيم روابط و توجه به آحاد مردم جامعه عنوان كرد.
مديران استان بايد الگوي قانون مداري باشند
امنيت مبحث بعدي عالي ترين مقام اجرايي استان بود كه در اين خصوص با اشاره به اينكه امنيت را همه مردم خواستارند، اظهار داشت: مديران استان بايد الگوي قانون مداري باشند كه با رعايت آن تبعيض ديگر وجود ندارد.
تضارب آرا، خرد جمعي را به دنبال دارد
وي در بخش دوم از سخنان خود، اظهار داشت: مباحث سياسي نبايد با احساسات همراه باشد بلكه جريانات سياسي بايد معرف نوع تفكري باشد كه به نظام مقدس جمهوري اسلامي كمك كند.
استاندار يزد با اشاره به اينكه همه جريانات سياسي تحكيم وحدت ملي را بايد مد نظر خود قرار دهند، گفت: تضارب آرا، خرد جمعي را به دنبال دارد.
وي گفت: منش، رفتار، روابط اجتماعي و اخلاق مردم بايد تجلي بخش دارالعباده و دارالعلم بودن استان يزد باشد.
استفاده بهينه از انرژي هاي خورشيدي و حل مشكل فاضلاب استان از ديگر نكات مهم مورد اشاره اين مقام مسئول بود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار داشت: “محمد علي طالبي” از خصوصيات بارزي همچون فرزند شهيد بودن، تجربه كار در وزارت كشور، تحصيلات مرتبط، جواني، شايستگي، وقار و متانت برخوردار است كه دليل انتخاب من به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مي باشد.
استاندار يزد در پايان از تلاش هاي ” غلامحسين دشتي ” در چهار سال خدمت خود در معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري تقدير و براي طالبي در سمت جديد خود آرزوي موفقيت كرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباس ابراهیمی خوسفی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 30 آذر 1392 - 6:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تبریک به ایرانی ها

You cannot copy content of this page