بازدید بخشدارمرکزی بافق از کوشک و روستای سید آباد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 30 آذر 1392

DSC00796

سید ابراهیم حسینی بخشدار مرکزی بافق با حضور در دهستان کوشک ، پس از دیدار با خانواده شهید حسن بابایی و دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار ، از طرح های در حال تکمیل این روستا  بازدید کرد.

DSC00775

وی  سپس با نشستی با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی  کوشک به بررسی مشکلات این روستا در زمینه های مختلف پرداخت .

DSC00778

DSC00760

تامین اعتبار برای تکمیل سالن چند منظوره فرهنگی مذهبی این روستا ، تکمیل پارک ، تجهیز امکانات ورزشی بانوان از مهمترین موضوعاتی بود که دهیار و اعضاء شورای اسلامی کوشک با بخشدار درمیان گذاشتند که وی قول پیگیری آن را داد.

DSC00773

DSC00774

به گفته ابراهیم حیدری دهیار کوشک  سالن چند منظوره فرهنگی ،مذهبی این روستا در مساحتی بیش از 800متر مربع در حال ساخت است که اعتبار تکیمل آن بالغ بر 200میلیون تومان برآورد شده است  که  بخشی از  آن از محل  کمک های بخشداری و همیاری مردمی  و طرح زکات  تامین شده و  تاکنون بیش از 65در صد پیشرفت داشت است .

 حسینی همچنین در ادامه برنامه ی بازدید خود به روستای سیدآباد رفت و با حضور در  خانواده  شهید ان والامقام  میرزامحمد حاجی حسنی ، محمد بابایی، غلامحسین مولایی، علی اصغر شمس الدینی و محمد شمس الدینی از آنان دلجویی کرد.

DSC00790

DSC00794

بخشدار مرکزی بافق به همراهی اعضاء شورای اسلامی و دهیار از این روستا بازدید کرد و به بررسی مشکلات روستای سیدآباد پرداخت .

DSC00803

DSC00809

DSC00805

احداث آب شیرین کن ، اصلاح خط آب آشامیدنی ، احداث ساختمان دهیاری و خانه عالم ، آسفالت کوچه ها، احداث پارک کودک ، ساماندهی گلزار شهدا ، مرمت برج قدیمی  و… از مهمترین مشکلاتی بود که اهالی و اعضای شورای اسلامی روستای سید آباد با بخشدار مرکزی بافق در میان گذاشتند که وی نیز قول پیگری آنان را داد.

روستای سید آباد در 40کیلومتری بافق است که بیش از 120نفر جمعیت دارد.

بافق – عبداللهی

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page