فکری به حال ترافیک کوچه آزمایشگاه رازی کنید

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
یکشنبه - 1 دی 1392

اگر دریک بعد از ظهر گذرتان به کوچه آزمایشگاه رازی افتاده باشد به عینه میتوانید شاهد بگو مگوهای همشهریان در رابطه با حق تقدم عبور از کوچه باشید. با وجود مطب اکثر پزشکان محترم شهرمان در این کوچه و مناسب نبودن عرض کوچه اکثر اوقات باعث گره خوردن انواع ماشین در این کوچه میباشیم.ضمن تشکر از شهردار محترم تقاضا مندم خود شخصآ به این محل تشریف ببرن و نسبت به تعریض کوچه ورفع مشکل پیش آمده دستورات لازم را صادر نمایند با تشکر فراوان از شما.

شمس الدینی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیزاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 دی 1392 - 12:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دیر زمانیست این مشکل وجود دارد هر روز بزرگتر می شود نمونه این مشکل در روبروی بانک کشاورزی وجود دارد.

بررسی فوری می خواهد .البته اگر شورای ترافیک بخواند و ببیند و درک کند

خوش غیرت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 دی 1392 - 3:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همانطور که میدانید منطقه ای که ذکر شد یکی از گرانترین مناطق بافق و مرکز شهر است و اکثر مطبها در اطراف امامزاده عبداله(ع)است و جالب اینکه در آخر کوچه آزمایشگاه رازی(کافی شاپ)خانه ای قدیمی است که زیر نظر میراث فرهنگی است و نمیشود آنرا تخریب کرد.
درست است که کوچه تنگ است ولی خودمانیم! فرهنگ بعضیهامون هم پایین است.یارو میخواد با ماشین بره تو مطب پهلوی دکتر.بابا ماشینت را بغل خیابون پارک کن یا تو پارکینک روبرو خانه آقای خبیری(جنب آب انبار)ترافیک را خودمان بوجود می آوریم.همه اش مشکل را به گردن کسی نیندازیم!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 دی 1392 - 7:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزان همه طول این کوچه به 150متر نمیرسه لااقل این چند قدم راه را پیاده برید .بخدا از وزنتون کم نمیشه.موقعی که میخواهیم تا پشت در مطب با ماشین بریم ترافیک هم به وجود میاد .تازه دوطرف این کوچه یکطرفش خیابونه با یک عالمه جا برای پارک ماشین از طرف دیگه کوچه هم جایبرای پار ماشین هست. انصافا خودمون مقصر این ترافیک هستیم یانه؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 دی 1392 - 2:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
با حلوا حلوا گفتن که دردی دوا نمیشه درسته فاصله کوچه کمه.درسته بعضیا بلانسبت بافرهنگای شهر بی فرهنگن خوب تکلیف چیست؟آیا باید بنشینیم خودمونو مقصر کنیم وبس؟
اگه تو شهر یزد بود 24ساعته زیرگذر روگذر درست میشد میرفت پی کارش ؟دلیل اینکه اینقدر عمران در شهر ما به کندی پیش میره چیه؟
مگه ما شهرمون چی کم داره؟پراز معادن غنی آهن.مس.و…پس دلیل اهمال کاری چی میتونه باشه؟
خیابون وحشی بافقی الان قریب به25ساله هنوز به سرانجام نرسیده بسه بابا
بیایید به جای گفتن حرفهای بی مورد از مسئولان مربوطه بپرسیم جدأ چرا شهر ما به ویرانه شبیهه تا شهر.دوباره میان اینجا میگن آقاداری سیاه نمایی میکنی من میگم دم خروس بیرون زده دیگه قسم هم کارساز نیست. خجالت هم خوب چیزیه والا.
اگه واقعأ حرفی برای گفتن دارید جواب بدید لطفأ.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 دی 1392 - 8:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
کجای شهرمون سروضعش خوبه که سروضع کوچه آزمایشگاه رازی (یا در آینده کوچه دکترها)بارون میاد وضع شهر را ببینید یا ترافیک را روز پنج شنبه ببینید
بخدا این شهر مسول نداره!!!!!!!!!!!!!!!!

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 دی 1392 - 8:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تو خیابون فرخی یزد کوچه دادگستری سر کوچه مانع گذاشتن تا خودرو ای تردد نکند و مردم با خیال آسوده کارهایشان را انجام بدهند به نظر من که خیلی خوب میشه اگر دو طرف کوچه رو ببندند و یه جا برای ویلچر و آمبولانس در مواقع ظروری بگذارند…چیه عادت کردیم با ماشین تا توی خونمون بریم

You cannot copy content of this page