نویسندگان بافق فردا در انتخابات شورای نویسندگان و اهل قلم بافق بیشترین رای را از آن خود کردند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 4 دی 1392

 نویسندگان و اهل قلم بافق در نشستی نسبت به انتخاب اعضای شورای هم اندیشی نویسندگان بافق اقدام کردند.در این انتخابات نویسندگان «بافق فردا» بیشترین رای را از آن خود کردند.

رئیس ارشاد بافق در انتخابات شورای نویسندگان و اهل قلم بافق عنوان کرد:  برای بهره بیشتر از ظرفیت ها و داشته های گروه ها و تشکل های مختلف شهرستان اعم از نویسندگان، شعرا، خوشنویسان، خبرنگاران و کانون ها نسبت به تشکیل شوراهای هم اندیشی اقدام شد.

عذرا کریمی، افزود: برنامه ریزی برای نشست های دوره ای تبادل نظر، نقد و همچنین دیگر فعالیت های مرتبط با زمینه این گروه ها از برخی وظایف شوراهای هم اندیشی  است.

سید عباس آیت اللهی، از نویسندگان پیشکسوت بافق در این نشست بر ضرورت توجه به مطالعه و تاثیر آن در افزایش کیفیت نوشتن تاکید کرد.

مولف کتاب وزارت در آئینه تاریخ، همچنین به تشریح برخی وقایع تاریخی و نام گذاری شهر بافق با اسامیی چون قصبه طیبه و دارالشجاعه نیز پرداخت.

در این نشست از بین کاندیداها به ترتیب؛ محمدعلی قاسم زاده،  عباس ابراهیمی، حسین ارجمند، محمدعلی پورفلاح، و عالیه نقیب الذاکرین برای شورای هم اندیشی نویسندگان و اهل قلم بافق انتخاب شدند.

شورای شعر و ادب و شورای نمایش از دیگر تشکل های تشکیل شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page