پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور بافق، به سرپرست دانشگاه علم و صنعت، معاون سیاسی امنیتی استان و نایب رییس شورای استان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 6 دی 1392

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور بافق، به سرپرست دانشگاه علم و صنعت، معاون سیاسی امنیتی استان و نایب رییس شورای استان

به گزارش روابط عمومی پیام نور مرکز بافق، حجت عباسی رئیس این دانشگاه با صدور سه پیام جداگانه  انتصاب بجا و شایسته سه تن از شهروندان بافقی را به سمت مسئولیت های استانی و کشوری در مقاطع مختلف  تبریک گفت.

IMG_1006936

جناب آقای دکتر محمدعلی برخورداری

با سلام و احترام برخود فرض می دانیم انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را در سمت سرپرست دانشگاه علم و صنعت که مبین مراتب تعهد ,شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف آموزش عالی کشور و مایه مباهات مردم و جامعه دانشگاهی این شهرستان است صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق جنابعالی را در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی میهن اسلامی ,از درگاه خداوند مسئلت می نمائیم .

جناب آقای محمدعلی طالبی

با اهداء سلام و احترام، بدینوسیله از سوی خود و همه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بافق، انتصاب  شایسته  و مدبرانه جنابعالی  را به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد تبریک گفته و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگذاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهانیم .

جناب آقای حسن امیرزاده

با اهداء سلام و نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت نائب رییس شورای اسلامی استان یزد تبریک گفته و امیدواریم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجربیات و توانمندیهای خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توفیق در خدمت به همشهریان عزیز همواره موفق و موید باشید .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page