محمد رضا طلایی به ریاست شورای شهر بافق منصوب شد.

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
سه‌شنبه - 12 اردیبهشت 1391

در نشست سالیانه شورای شهر با فرماندار بافق

محمد رضا طلایی به ریاست شورای شهر بافق منصوب شد.

فرماندار بافق : روابط بین شوراها باید بر اساس موازین اسلامی و بدون کدورت باشد به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، فرماندار بافق در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر بافق در محل فرمانداری برگزار شد ضمن خير مقدم و تبريك مناسبتهاي روز ملي شوراها ، روز ملی خلیج فارس ، روز كارگر و روز معلم گفت: شورای شهر بافق عملكرد قابل قبولي در یک سال گذشته داشتند و
امیدوارم در سال جدید حضور پررنگتری نسبت به سال گذشته در تمام زمینه ها داشته باشند.

وی افزود:‌ مشورت و شورا از مهمترین اصول اسلامی محسوب می شود تا جایی كه خداوند متعال سوره ای را به نام شورا نازل فرموده اند كه در این شورا به صفات و خصوصیات مؤمنان پرداخته شده است.

“حسین ندافیان تصریح کرد: امروز شوراها داراي تجارب ارزشمند مديريتي در زمينه اداره شهر هستند؛ شوراي اسلامي شهر در زمينه هاي ترافيك، بودجه،عمران و خدمات شهري با همكاري رؤساي ادارات و دستگاههاي اجرايي منشأ خير و خدمات ارزشمندي در سطح شهرستان هستند.

فرماندار بافق گفت :‌ تعامل مناسب میان دستگاه های اجرایی و شورای شهر بافق باعث شده تا خدمات مناسبی به مردم این شهرستان ارایه شود.ندافیان با تاکید بر همکاری ، همیاری و افزایش مهر و محبت در بین شوراها تصریح کرد: روابط بین شوراها باید بر اساس موازین اسلامی و بدون کدورت باشد تا اختلاف ها را ازبین ببرند.

ندافیان با تاکید بر استفاده از افکار عمومی افزود: تصمیماتی که شورا می گیرد نتیجه خرد جمعی است و این راه را برای شورا باز می کند در نتیجه استفاده از فکر و نظر عموم راه را برای اخذ تصمیمات مهم گشوده و حاصل آن شهری آباد و در خور مردم شهر می توان ساخت.

وی با تاکید بر نقش شوراها در توسعه پایدار و رشد اقتصادی افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‏گذاری شده و در واقع آخرین سال خدمت اعضای شورا در این دوره است باید همچون سالیان گذشته ارتقای شاخص‏های مدیریت شهری و ایجاد انگیزه در خدمتگزاری به مردم را از اهداف و برنامه کار خود قرار دهند.

در ادامه ندافیان با اشاره به قانون اساسی و اینکه هر ساله باید از بین اعضا رئیس شورای شهر مشخص شود گفت: در نشست امروز باید یک نفر از بین به عنوان رئیس جدید و به تبع آن نائب رئیس و منشی منصوب شوند که این با انجام رای گیری دربین اعضا صورت می گیرد.

گفتنی است در پایان رای گیری محمد رضا طلایی به مدت یکسال رئیس شورای شهر بافق و علی اکبر عباسیان و جواد تشکری به عنوان نائب رئیس و منشی شورای شهر بافق منصوب شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
زارع زاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 8:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در هفته معلم خوشحالمان کردید صمیمانه خدمت آقای طلایی تبریک میگویم . انشالله خبر های خوش بعدی با انتخاب نماینده ای پر تلاش و شجاع برای شهرمان در مجلس شورای اسلامی .یا حق

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 10:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشائ ا.. دخیل عباس رای میاره انتقا ممونو از استاندار میگیریم

ایرج این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 11:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا رضا فکر نمی کنی اگه کسی با مسولین مورد تائید نظام کج باشد بدرد نمایندگی نم خوره

ستارالعیوب.ش ح این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 11:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بگوییدانشاالله دکترزارعزاده بشه نماینده;وبا توجه به سخنانشان که بعضی ها برداشتشان این بود که میخواهداستاندار را برشداره ن….ه ونه او بایاری ما به مجلس خواهدرفت واز حقوق ضایع شده مردم بافق مهریز خاتم وبهاباد را پس خواهدگرفت وبعد…./ انشاالله والهی آمین

عادل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 - 11:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انتخاب به جایی بود ان شاء ا…. دست مافیای زمین خوار که عواملش را درکار کرده تا به نحوی در خیابان مهدیه کلاه بزرگی سر مردم و… بگذارد کوتاه خواهد شد

You cannot copy content of this page