انتصاب چند مشاور جدید استاندار یزد

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
یکشنبه - 22 دی 1392

استاندار يزد در حکمی با اشاره به تعهد، سوابق و تجربيات ارزنده، ”دكتر محمد دهستاني” را به سمت مشاور استاندار در امور آموزش و سلامت منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، “سيد محمد ميرمحمدي” در بخشی از این حکم آورده است: اميد است با توكل به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج)، ضمن بهره گيري از حداكثر توان و پتانسيل هاي موجود استان با هماهنگي دستگاه هاي ذيربط و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران موفق و موید به تاييدات الهي باشید.

…………………………………….

استاندار يزد در حکمی با اشاره به تعهد، سوابق و تجربيات ارزنده، ”محمد رضا علمدار يزدي” را به سمت مشاور استاندار در امور ورزش و جوانان منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، “سيد محمد ميرمحمدي” در بخشی از این حکم آورده است: اميد است با توكل به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج)، ضمن بهره گيري از حداكثر توان و پتانسيل هاي موجود استان به ويژه جوانان ارزشمند و شايسته  با هماهنگي دستگاه هاي ذيربط در ساماندهي امور جوانان و گسترش ورزش و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران موفق و موید به تاييدات الهي باشید.

…………………………………..

استاندار يزد در حکمی با اشاره به تعهد، سوابق و تجربيات ارزنده، ”علي افخمي” را به سمت مشاور استاندار در امور صنعتي منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، “سيد محمد ميرمحمدي” در بخشی از این حکم آورده است: اميد است با توكل به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج)، ضمن بهره گيري از حداكثر توان و پتانسيل هاي موجود استان با هماهنگي دستگاه هاي ذيربط و استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي، در گسترش سرمايه  گذاري و توسعه صنعتي استان و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران موفق و موید به تاييدات الهي باشید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بهلول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 دی 1392 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از 3 انتصاب، 2 انتصاب اردکانی هستند
یعنی 67% سهام مدیریت استان متعلق به شهر اردکان.
آفرین بر دولت تدبیر و امید
آفرین

بزرگ مهر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 22 دی 1392 - 7:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

علمدار يزديه
دهستاني هم فكر كنم پدرش مشهديه
فقط افخمي حتما عقداييه
با هم متحد هستند و همديگر را تقويت مي كنند و پيشرفت مي كنند
نوش جونشون
ما بافقيها هميشه بزنيم تو سر و گوش هم
فرماندار خودمون هم غريبه است

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 دی 1392 - 5:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ازاین به بعد بنویسیم استان یزد ولی بخوانیم استان اردکان

مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 دی 1392 - 11:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

علمدار یزدیه
دهستانی مشهدیه
افخمی هراتیه (شهرستان خاتم)
لطفا دقت فرمایید

You cannot copy content of this page