کانون خبرنگاران افتخاری دهه فجر یزد ایجاد می شود

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 دی 1392
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد:
کانون خبرنگاران افتخاری دهه فجر یزد ایجاد می شود
IMG_10008696
خبرگزاری تسنیم: مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با تاکید بر اینکه باید بین نقد و تخریب در رسانه تفاوت قائل شد، گفت: کانون خبرنگاران افتخاری دهه فجر یزد ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، داود پاک طینت صبح امروز در نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در ارتباط با وضعیت مطبوعات، چهار رویکرد و دغدغه خاص و اصلی وجود دارد.

وی افزود: تغییر نگاه مدیران به رسانه ها یکی از مهمترین این دغدغه ها است، این تغییر نگاه یعنی مدیران توقع نداشته باشند که رسانه ها بلندگویی برای حرف های آنها باشند.

پاک طینت تصریح کرد: شخصی که صاحب قلب، فکر و ایده و اندیشه است، مطمئنا برای حرف‌های مدیران نقد دارد و اصلا منطقی نیست که بخواهیم نقد بیان نشود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد اضافه کرد: اصحاب رسانه هم باید توجه داشته باشند که نگاه داشتن حرمت قلم، انصاف و اخلاق باید همچنان و بیش از پیش رعایت شود.

وی گفت: دومین رویکرد و دغدغه ای که در زمینه اصحاب رسانه وجود دارد، تامین مالی است، خبرنگاران به عنوان افرادی که در مسائل گوناگون و با رویکردهای مختلف فعالیت می کنند، خودشان در مشکل مالی هستند.

پاک طینت تاکید کرد: با همفکری با رسانه ها باید به نقطه ای برسیم که ضمن حل شدن مشکل مالی آنها، بحث عزت نفس و کرامت انسانی خبرنگاران حفظ شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد تصریح کرد: نقد و نقادی در استان هم موضوع دیگری است که باید به آن توجه شود و به تبع وضعیت کشور، این موضوع در یزد هم گسترش پیدا کند.

وی بیان کرد: آزادی بیان جزء اصول مهم قانون اساسی ماست و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها روی آن تاکید کرده اند.

پاک طینت بیان کرد: مدیران باید صبر و تحمل خود را بالا ببرند و اگر این موضوع در جامعه ما وجود ندارد باید آن را تقویت کرده و به وجود آوریم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد خاطرنشان کرد: البته باید دقت کرد که نقد باید ضعف ها و قوت ها و راهکار تبدیل  ضعف به قوت را بیان کند نه اینکه فقط به تخریب بپردازد، ما باید بین نقد و تخریب تفاوت قائل شویم.

وی تولید محتوا را رویکرد مهم دیگر دانست و گفت: رسانه ها باید از کپی کردن مطالب بیرون بیایند، و به فکر تولید محتوای مناسب و متناسب با نیاز جامعه بپردازند.

پاک طینت گفت: بحث های مختلفی نظری فقه و اخلاق رسانه باید آموزش داده شود و روابط عمومی استانداری آمادگی این موضوع را دارد اما ما معتقدیم که این موضوع نباید دولتی شود بابر این اگر بخش خصوصی آمادگی این کار را دارد، روابط عمومی استانداری تمام حمایت های لازم در این راستا را انجام می دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به ضرورت ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جامعه و بزرگداشت ایام الله دهه فجر، از ایجاد کانون خبرنگاران افتخاری دهه فجر در یزد خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page