سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی به عنوان عضو هیأت حل اختلاف در شورای عالی استان هاانتخاب گردید

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 6 بهمن 1392

در نخستین نشست دوره چهارم شورای عالی استان ها که در وزارت کشوربرگزار شد، سید محمود میرابوالقاسمی به عنوان عضو هیأت حل اختلاف در شورای عالی استان ها انتخاب گردید.

در نخستین نشست دوره چهارم شورای عالی استان ها، سید محمود میرابوالقاسمی با 38 رای به عنوان یکی از اعضای هیات حل اختلاف هیات رییسه شورای عالی استان ها انتخاب گردید.

لازم به ذکر است سید محمود میرابوالقاسمی عضو شورای اسلامی شهر بهاباد، نماینده شورای اسلامی شهرستان بهاباد در شورای استان و نماینده استان در شورای عالی استان ها نیز می باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ در نخستین نشست دوره چهارم شورای عالی استان ها، مهدی چمران از استان تهران بعنوان رییس و ابراهیم ولی شیخ زاهد از استان مازندران بعنوان نایب رییس انتخاب شدند.

در این جلسه تعداد منشی های هیات رییسه از چهار به شش نفر افزایش یافت و آنان از استان های مرکزی، ایلام ، لرستان، بوشهر، گیلان و سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.
همچنین سه عضو هیات حل اختلاف مرکزی از استان های کرمان و یزد در دور اول و مهدی چمران نیز در دور دوم با کسب 37 رای و در رقابت با امیر رضا خوش آیین از چهار محال و بختیاری بعنوان نفر سوم انتخاب شدند.
در این دوره تجربه و تحصیلات اعضای شورای عالی استان ها در مقایسه با دور سوم بیشتر و بالاتر است.
نخستین نشست با حضور 70 نفر از نمایندگان شوراهای استان ها برگزار شد، سه نفر از یک استان ، دو نفر از دو استان دیگر بدلیل برگزار نشدن انتخابات و ابهام در نتیجه انتخابات درون استانی غایب بودند.
مهدی چمران با کسب 45 رای از 70 رای به عنوان رییس شورای عالی استان ها انتخاب شد.
ابراهیم ولی شیخ زاهد از استان مازندران با کسب 36 رای از مجموع آرا به عنوان نایب رییس انتخاب شد.
دوست محمد بلوچ با 41 رای از استان سیستان و بلوچستان، سید مهدی ساداتی از استان مرکزی با 38 رای، شهریار بکری از استان ایلام با 30 رای، سید عابدین نوری از استان لرستان با 30 رای ، سید علی اکبر فاطمی از استان بوشهر با 29 رای و ابراهیم محبی با 24 رای به عنوان شش منشی دور چهارم هیات رییسه شورای عالی استان ها انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش، محمد رفیع آبادی از استان کرمان با 47 رای، سید محمود میرابوالقاسمی با 38 رای و مهدی چمران از تهران با 37 رای به عنوان اعضای هیات حل اختلاف هیات رییسه شورای عالی استان ها انتخاب شدند.
پیام موسی پور از استان آذربایجان شرق نیز با 43 رای بعنوان آخرین عضو هیات رییسه انتخاب شد.
هیات رییسه شورای عالی استان ها 10 نفر هستند که به مدت یکسال انتخاب می شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای میر ابوالقاسمی تبریک می گوییم.انشا الله موفق باشید.

علی قاسمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 بهمن 1392 - 4:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سید محمود میرابوالقاسمی عزیز
تبریک صمیمانه بنده راپذیرا باشید.
انشا الله در سایه الطاف باریتعالی موفق و موید باشید.

You cannot copy content of this page