پیام دخیل عباس زارع زاده در پی راه یافتن به مجلس نهم

دسته: سیاسی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 17 اردیبهشت 1391

حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در پیامی از مردم شهرستان های بهاباد، ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در پیامی شکوه همدلی و وحدت مردم همیشه در صحنه و ولایت مدارو شهید پرور شهرستان های بهاباد، ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز را تحسین برانگیز وقابل ستایش و تکریم دانست.
متن کامل این پیام بدین شرح است:
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
به پاس محبتی که بی دریغ بود و حماسه ای چشمگیر که همدلی و وحدت را جلوه ای تازه بخشید، صادقانه و خاضعانه سر تسلیم فرود آورده، خدای سبحان را شاکر و مفتخرم که بعنوان منتخب مردمی فهیم، با دل هایی سرشار از ایمان و عشق، خادمی در خانه ملت باشیم.
شکوه همدلی و وحدت مردم همیشه در صحنه و ولایت مدارو شهید پرور شهرستان های بهاباد، ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز تحسین برانگیز وقابل ستایش و تکریم است.
اینجانب پیروز واقعی انتخابات را ملت شریف و سربلند ایران دانسته و امیدوارم تمامی نخبگان و اصحاب فکر و اندیشه و مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه و مسئولین بزرگوار حمایت و راهنمایی خود را از اینجانب دریغ ننمایید تا به پشتوانه این همراهی مستوجب لطف باریتعالی و عنایت حضرت ولی عصر (عج) باشیم.
در پایان از کلیه سروران بزرگوار از وزارت کشور، شورای نگهبان، نهادهای انتظامی و امنیتی و قضایی، صدا و سیما، رسانه ها ، مسئولین و متصدیان امور اجرایی و نظارت و بازرسی، کاندیداهای محترم در مرحله اول و کاندید محترم مرحله دوم و تشکل و گروه های همراه، فرمانداریها و بخشداری ها، ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی و همه افراد که زمینه ساز و پیام آور آسایش، اطمینان و اعتماد برای مردم شریف حوزه انتخابیه بوده اند صمیمانه سپاسگذاری نموده و از خداوند متعال همواره سعادت و بهروزی و موفقیت را برایشان خواستارم.
دخیل عباس زارع زاده


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ش ح م این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 - 10:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ماهم انتخاب جنابعالی وراه یافتن به مجلس نهم را به حضرتعالی ومردم شریف مهریز وبافق تبریک میگوییم وامیدواریم از شجاعت و قدرت بیان بیش ازحدی که دارید در این مجلس ازحقوق بحق وضایع شده مردم چهارشهرستان مهریزوبافق بهابادوخاتم دفاع کنید وانشاالله به برکت دعای مردم ویاری خدا وامام زمان موفق باشید./
ومن الله التوفیق

ناشناس با معرفت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - 9:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
جالب بود نظر قبلی اسمی از ابرکوه نیامده
و انگار حق ابرکوه بهش رسیده که به بقیه نرسیده
خواهشا انصاف داشته باش
ابرکوه همیشه سربلند بوده و خواهد بود
به امید روزهای پرشکوه یزد

You cannot copy content of this page