۱۵۰ تکواندو کار بافقی با یکدیگر رقابت می کنند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 بهمن 1392

 

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، محمدرضا فتاحی گفت: دور جدید مسابقات تکواندوی شهرستانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

رئیس هیئت تکواندو بافق گفت: در این دوره از مسابقات که در رده سنی خردسالان و نونهالان به مدت دو روز در مجموعه ورزشی تختی این شهر برگزار می شود، بیش از ۱۵۰ تکواندو کار بافقی حضور دارند.
وی برگزاری این دوره از مسابقات را تحت عنوان خردسالان و دهه فجر خواند و تصریح کرد: ۶ داور یزدی این مسابقات را قضاوت می کنند.
فتاحی ادامه داد: در مراسم اختتامیه مسابقات تکواندو خردسالان به نفرات اول و دوم هر وزن جوایزی با مضمون و نشانه هایی از ایام ا… دهه مبارکه فجر به رسم یاد بود اهدا می شود.
به گفته فتاحی برگزاری این مسابقات برای انتخاب نفرات برتر و راه یابی و شرکت در مسابقات استانی است.
رئیس هیئت تکواندو بافق افزود: در پایان برگزاری این مسابقات ۴۰ نفر که رتبه های اول و دوم را در اوزان مختلف کسب کردند، برای حضور در مسابقات استانی انتخاب می شوند.
وی یاد آور شد: مسابقات تکواندو خردسالان در این سطح برای نخستین بار است که به همت هیئت تکواندو و همکاری هلال احمر بافق در این شهر برگزار می شود.
فتاحی با بیان اینکه خردسالان تکواندو کار در انتظار حضور گرم علاقمندان در مجموعه ورزشی تختی هستند، از شهروندان بافقی خواست برای تشویق بیشتر این آینده سازان دیارمان همت داشته باشند.
وی تصریح کرد: مربیگری و هدایت مسابقات تکواندو دهه فجر بافق را مصطفی علیزاده بر عهده دارد.
گفتنی این مسابقات در عصر روز هفدهم و صبح تا عصر روز هجدهم بهمن ماه جاری برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page