همایش کمال الدین وحشی بافقی را دریک مجموعه ببینید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 9 بهمن 1392
همایش ملی کمال الدین محمد وحشی بافقی را در یک مجموعه لوح های فشرده ببینید.
IMG_10008561
عذرا کریمی در گفت  و گو با خبرنگار «بافق فردا» عنوان کرد: همایش ملی کمال الدین محمدوحشی بافقی نقطه عطفی در معرفی این شاعر نامی و بستر مناسبی برای هم اندیشی و تبادل نظر برای ادب دوستان و علاقه مندان این شاعر دلسوخته بود.
رئیس ارشاد بافق، با اشاره به ضرورت استمرار برنامه های فرهنگی برای شناخت این شاعر بزرگ و دیگر شعرا و مفاخر شهرستان، ادامه داد: برای ماندگارتر نمودن این همایش ملی مجموعه نسبتا کاملی از برنامه های مختلف این همایش توسط اداره فرهنگ و ارشاد بافق تهیه شده است.
IMG_10005054
وی گفت: مجموعه ای نسبتا کامل فیلم، تصاویر و خلاصه ای از مقالات همایش کمال الدین محمد وحشی بافقی در قالب یک مجموعه لوح های فشرده برای علاقه مندان تهیه شد.
وی افزود: در این مجموعه لوح ها آئین افتتاحیه، اختتامیه و همچنین کلیه مقالات ارائه شده و نیز عکس هایی از این همایش در کنار یکدیگر گردآوری شده است.
کریمی خاطرنشان کرد: این مجموعه لوح های فشرده در قالب یک جلد زیبا با قیمت مناسب 120 هزار ریال قیمت گذاری و علاقه مندان برای تهیه می توانند به روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بافق مراجعه نمایند.
رئیس ارشاد بافق عنوان کرد: همچنین علاقه مندان برای دریافت سایر محصولات فرهنگی و تمبر یادبود این همایش نیز نیز باید از همین طریق اقدام نمایند.
کمال الدین محمدوحشی بافقی، از شعرای بنام ایران در قرن 10 هجری  از مفاخر و افتخارات بزرگ استان یزد است.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page