رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر منعکس کنند

دسته: سیاسی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 بهمن 1392
خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار یزد گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در درجه نخست در این ایام ضمن بزرگداشت ایام الله دهه فجر، عملکرد، فعالیت‌ها و دستاوردها‌ی انقلاب و عملکرد مدیران انقلاب را به مردم بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد علی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به ضرورت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از چند جهت مهم و تاثیر گذار است.

139211101630361132010913

وی افزود: یکی از جنبه‌هایی که سبب خاص شدن این سالگرد شده، فضای جدید سیاسی حاکم در کشور است که فرصت برای همدلی و وحدت بیشتر مردم ایران را فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: این فضا می‌تواند هر چه بیشتر و بهتر فضای بین دل‌های مردم را به همدیگر نزدیک‌تر کند از این رو ما هم باید تمام برنامه‌ها، صحبت‌ها و کارهایی که در انجام فجر صورت می‌گیرد را نمادی از وحدت و انسجام ملی در کشور قرار دهیم.

طالبی بیان کرد: دومین ویژگی که سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آن بهره‌مند است، موضوعات و تحولات بین‌المللی است که به اندازه تحولات داخلی در این ایام تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: یکی از این موضوعات شرایطی است که با توجه به توافقات هسته‌ای ایجاد شده است، ما الان شرائط جدیدی پیدا کردیم و به توافقات خوبی دست پیدا کردیم اما باید این موفقیت‌ها بیش از پیش ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: کسب موفقیت‌های بیشتر در این عرصه فقط به وسیله مذاکرات و چانه‌زنی‌های بیشتر مسئولان ما در احقاق حق ملت ایران امکان‌پذیر است.

طالبی گفت: مسئولین ما این چانه زنی‌ها را در حال حاضر انجام می‌دهند اما برای موفقیت بیشتر نیاز به پشتوانه مردمی قوی دارند که این پشتوانه به وسیله حضور در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن موفق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد از جلمه استان‌هایی است که در تمام مراحل از شکل‌گیری، پیروزی، تثبیت و الان هم در بالندگی انقلاب نقش موثر و مهمی ایفا کرده و نقش مردم یزد کاملا مشخص بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد افزود: امروز وظیفه ما این است که این نقش را به صورت کاملا واضع برای جامعه تبیین کنیم و به نمایش بگذاریم.

طالبی با تاکید بر اینکه در تمام جلسات دهه فجر بر پررنگ بودن نقش مردم در اجرای این برنامه‌ها تاکید شده، گفت: این تاکید باید در اجرای برنامه‌ها هم به خوبی مشخص باشد تا یک روز بتوانیم به جایی برسیم که مردم و تشکل‌های مردمی کل برنامه‌های دهه فجر را با مدیریت خودشان انجام دهند.

وی افزود: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در درجه اول در این ایام ضمن بزرگداشت ایام الله دهه فجر، عملکرد، فعالیت‌ها و دستاوردها‌ی انقلاب و عملکرد مدیران انقلاب را به مردم بیان کنند.

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار یزد افزود: نکته دومی که انتظار می‌رود اصحاب رسانه به آن توجه ویژه داشته باشند، بحث انعکاس نظرات، دیدگاه‌ها و انتقاد‌های مردم به مسئولان در این ایام است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page