جهانگیری: دولت هیچ حرکت شوک آوری انجام نخواهد داد

دسته: اخبار ایران , اقتصادی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 بهمن 1392

قم – ایرنا – معاون اول رییس جمهوری گفت: قطعا دولت در افزایش قیمت حامل های انرژی، هیچ حرکت شوک آوری انجام نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، اسحاق جهانگیری عصر پنجشنبه بعد از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها، شوکی وارد نخواهد کرد، گفت: سیاست های هدفمندی یارانه ها هنوز نهایی نشده و امیدواریم به زودی این سیاست ها نهایی شده و به اطلاع مرم برسد.

وی درباره مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: واحدهای تولیدی اکنون مشکلاتی دارند که ما به دنبال این هستیم که این مشکلات را به سرعت حل کنیم و باید تلاش کرد که رکود کشور پایان یافته و کشور به سمت رونق حرکت کند.

جهانگیری اضافه کرد: واحدهای تولیدی که کارگرهای خود را از دست داده اند، شرایطی پیدا کنند که دوباره به کار برگردند.

وی درباره بازداشتی های اعتراض های صنفی نیز گفت: من در جریان جزئیات آن نیستم و در این دولت هیچ کس به خاطر مسایل حقوقی (درآمدی) زندان نمی شود.

** استعفا نمی دهم

معاون اول رییس جمهوری همچنین با تکذیب خبر استعفای خود گفت: من هیچ وقت استعفا نمی دهم.

وی درباره دیدار امروز خود با مراجع عظام تقلید هم گفت: برای دولت تدبیر و امید توفیقی هست که هرچند یک بار مسوولان دولت، خدمت مراجع عالیقدر برسند و گزارشی از پیشرفت کارها و مشکلات پیش رو ارایه دهند.

جهانگیری اضافه کرد: حمایت مراجع از نظام جمهوری اسلامی و دولت سرمایه گرانقدری است که ما قدر این سرمایه را می دانیم.

وی گفت: نفوذ کلام آقایان در بین مردم در خیلی کارها می تواند راه گشا باشد.

به گفته معاون اول رییس جمهوری، در این دیدارها عمدتا گزارشی از کارها و مشکلات دادیم و به طور خاص درباره هدفمندی یارانه ها صحبت شد که نظرات اقایان برای ما خیلی مفید بود که حتما در دولت مطرح و به کار گرفته خواهد شد.

وی درمورد نتایج نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم نیز گفت: در این نشست مشخص بود که مسوولان استان با کمبود منابع و تنگناهایی در این ارتباط روبه رو هستند ؛ عمدتا طرح هایی توسط مسولان استانی مطرح شد که دارای ردیف بودجه است ولی با کمبود منابع مواجه است.

جهانگیری در این باره افزود: بعضی از بخش ها همچون آب و سلامت و راه در بودجه 93 تامین اعتبار خواهد شد که پروژه ها با سرعت بیشتری پیش بروند.

معاون اول رییس جمهوری درمورد گروه های دریافت کننده سبد کالا هم گفت: سبد کالا به گروه هایی تعلق می گیرد که در مصوبات دولت آمده است. اگر کسی در بررسی های دولت از قلم افتاده باشد حتما به انها تعلق خواهد گرفت.

معاون اول رییس جمهوری به منظور دیدار با مراجع عظام و بازدید از پروژه طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) و همچنین شرکت در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان صبح امروز وارد قم شد.

جهانگیری بعد از شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به دیدار ایت الله موسوی اردبیلی رفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page